28 Ocak 2018 Pazar

Maybelline Dream Satin BB Krem




Son zamanlarda keşfettiğime en çok sevindiğim ürünlerden biri de; ülkemize yeni gelen  Maybelline’ın bu bb kremi. Dürüstçe söylemek gerekirse Maybelline markasının renkli kozmetiklerini,maskaraları ve hatta kapatıcıları çok seviyor olmama ragmen ten ürünlerine karşı nedense hep önyarlıygım. Bu bb krem benim maybellinden denediğim ilk ten ürünüm ve gerçekten bayıldımm! Lafı fazla uzattım sanırım hemen ürünün vaadleriyle devam ediyorum.


Ürünün Vaadleri Neler?


  • Doğal Işıltı Kazandırır
  • Cilt Tonuna Uyum Sağlar
  • Spf30 Ile Uv Işınlarından Korur
  • Gün Boyu Nemlendirir
  • Cilt Kusurlarını Kapatır
  • Yağ Içermez
  • Gözle Görülür Pürüzsüzlük Sağlar
  • Taze Bir Görünüm Sağlar



Ürünün yapısından bahsedecek olursak; incecik,nemli bitişli,yüzde ağırlık yapmayan bir formülasyona sahip. Kapatıcılığı az-orta arası eğer yüzünüzde kapatmak istediğimiz bölgeler varsa bu ürünü baz olarak kullanıp,kusurları bir kapatıcı yardımı ile kapatabilirsiniz. Özellikle kuru ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum ciltteki kuru yerleri pul pul yapıp kötü bir görüntüye sebep olmuyor. Bence yağlı ciltlerde bu ürünü sevebilir ama bir pudra ile sabitlemeleri gerekecektir. Sivilce konusuna gelirsek ben böyle bir sorun yaşamadım. Ürünün de yağ içermediği söyleniyor ki bence doğru bu yüzden ne yağlı ne kuru ciltte sivilceye sebep olmayacaktır.

Fotoğrafta Filtre Kullanılmamıştır.
Filtre Kullanılmamıştır.

Yukarıdaki fotoğraflarda yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz,bence oldukça doğal ve sağlıklı bir cilt görünümü kazandırıyor.

Uygulanışına gelecek olursak ben süngerlede fırçaylada uygulanışını sevdim. Bi tık daha fazla kapatıcılık istediğim zamanlarda fırçayla,daha doğal bir bitiş istediğim zamanlarda ise süngerle uygulamayı tercih ediyorum. Kalıcılığı da başarılı bence öyle 12 saat vs yüzümde kaldı diyemeyeceğim etkisi giderek azalıyor ama bence bi günü kurtarıyor. 

Bendeki 02 light rengi,daha açık rengi var mı? ben görmedim,bulamadım,bilmiyorum.Ama ürün ciltle güzel uyum sağlıyor,çok açık tenlilere de gayet olacaktır diye düşünüyorum. Bi koyu rengi zaten mevcut. 

Ben bu kremi gerçekten çok beğendim. Kesinlikle denemenizi isterim. 
Ürünün indirimsiz fiyatı 30tl. Ben indirimden 17liraya almıştım. 

Bu ürünü denerseniz ve yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Beni instagramdan da takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/fascinatingblog/  bu linke tıklamanız yeterli.

Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim! Umarım sizde bu bb kremi benim kadar beğenirsiniz.

Mutlu Günler <3

BERNA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder