25 Ocak 2018 Perşembe

L'OREAL PARADISE MASKARA







 Selam! Son zamanların en popüler maskarası;Loreal Paradise. Ben bu maskarayı yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum ve görüşlerim artık iyice oturdu. Öncelikle ben ambalajına vuruldum.Kesinlikle çok şık. Ürün 6ml ve 6 ay da kullanım süresi bulanıyor.

Maskarayı Ilk Kullanmaya Başladiğim Zaman Yapisi Oldukça Islak Ve Sürümü Kolaydı Ancak Bu Maskara Kurudukça Güzelleşmedi. Bir Anda Çok Hizli Bir Şekilde Kurudu Ve Sanki Bitmek Üzere Olan Bir Maskaraya Dönüştü. 





Ürün Kıl Fırçaya Sahip,Kirpikleri Güzel Kavrıyor Ancak Ben Fırçasını Çok Sevmedim. Sürümü Kolay Değil Ve Bence Sürerken Göz Kapağına Bulaşma Yapıyor.Verdiği Hacim,Kıvrıklık,Siyahlık Hepsi De Başarılı. Herhangi Bir Akma Bulaşma Dökülmede Yapmıyor. Çıkarması Da Gayet Kolay Micellar Sularla Kolayca Temizleniyor.


Sol Tarafta Kirpiklerimin Maskarasız Hali Ve Sağ Taraftada Tek Kat Paradise Uygulanmış Halini Görebilirsiniz. Dediğim Gibi Verdiği Siyahlık Ve Kıvrım Başarılı. Benim Kendi Kirpiklerim Zaten Uzun Ve Kıvrık Ben Günlük Olarak Daha Çok Hacim Arıyorum Maskaralarda. Bence Kirpikleriniz Kısa Ve Düzse Bu Maskarayı Daha Çok Seveceksiniz.

sol taraf doğal-sağ üst tek kat maskara ve sağ alt taraftada 2 kat maskara uygulanmış halini görebilirsiniz.

Şöyle toparlayacaksak olursak; Bence bu maskara olmazsa olmaz bir maskara değil. Neden? 
  • Ben daha çok hacim veren maskaraları seviyorum
  • Sürümü kolay değil sürerken bulaşma yapıyor
  • Çok çabuk kurudu,kullanım süresinin çok kısa olduğunu düşünüyorum.

Benim Görüşlerim Kısaca Böyleydi. Paradise Maskaraya Göre Çok Daha Uygun Fiyatlı Ve Güzel Maskaralar Olduğunu Düşünüyorum. Ürünün Fiyatı 30-40 Tl Civarındaydı. Bu Maskaraya 10 Üzerinden Puanım 6.  Kötü Bir Maskara Değil, Hakkını Da Yememek Lazım. İndirim Döneminde Bir Şans Verip Denenebilir.

SEVGİLER.<3


BERNA 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder