24 Kasım 2014 Pazartesi

H&M Makyaj Ürünleri

Herkese iyi akşamlar kızlarr :)) Gününüz nasıl geçti? Bizim epey yorucuydu ! Koşuşturmacayla geçiyor valla gençliğimiz :)

Bugün size H&M makyaj ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz Türkiye'de hızla artan H&M mağzaları artık dünyada satışa çıkardığı neredeyse bütün ürünlerini Türkiye pazarına da sokmaya başladı. Ve ben ciddi anlamda bu kadar uygun fiyatlı olup, sade ve şık ambalajlamaya sahip olan ürünleri denemek için kolları sıvadım. H&M makyaj ürünleri 'Made in China' yazısı ile başta gözümü korkutsa da bir sürü kozmetik markalarında da 'Made in China' yazısını görmek, azıcıkta olsa endişelerimi bir kenara atmama sebep oldu.

Şimdi sizinle benim elimde olan ürünleri şöyle bir tanıyalım...



1) Fırçalı Bronzer
2) 3 tondan oluşan allık
3) Smoky Nudes göz farı paleti
4) Mini anahtarlık (eyeliner,mascara,highlighter)
5) Kaş Jeli


Fırçalı Bronzer :
Genel olarak baktığımda fırçalı oluşu bana kullanışlı gelmişti ancak ürün toz halinde olduğu için fırçaya kusma yapabiliyor ve suratınıza 'kamuflaj boyası' sürmüş gibi olabiliyorsunuz. Dikkatli kullanılırsa eğer sıkıntı yaratacağını düşünmediğim bir ürün.

Pinks Allık :
Pembenin üç tonundan oluşan soft bir allık. Yüzünüze sürdüğünüzde 'belli olmasın ama yinede allık olsun' diyorsanız. Tam size göre bir allık türü. Ancak 3 tonu birden karıştırarak sürmeniz sizin açınızdan daha iyi bir sonuç verecektir. Eğer tek kat yerine 2 veya daha fazla kat uygulaması yaparsanız yüksek pigmentli sonuçlar elde edebilirsiniz.





 Smoky Nudes 5'li Göz Farı Paleti :
Makyaj yapmaya yeni başladıysanız, öğrenciyseniz veya düşük maliyetli kaliteli ürün arayışındaysanız açıklıyorum tam sizlik bir ürün, saldırın ! Pigmentasyonu çok güzel yani en azından swatch yapmayacaksanız. Far bazı ile sürerseniz tadından yenmeyecek ekonomik bir far paleti. Genel olarak H&M far paletleri uygun fiyatlı,çok çeşitli olarak bizlere 'al beni' sunuyor. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim :)




Mini Anahtarlık (Eyeliner, Mascara, Highlighter) :
Size bu minik anahtarlıktan önereceğim tek ürün 'highlighter' ciddi anlamda pigmentasyonu çok güçlü ! Minicik olduğuna bakmayın, sizi yeterince memnun ediyor ve uzun süre götüreceğine temelli ediyorum. Maskarası tabi ki bir Lancome veya Loreal veya başka bir marka gibi olamaz ancak zor durumlarda sizi kurtarabilir. Eyelinerı fırçalı ince bir fırçası var, ben kullanamadım o yüzden olumlu bir şeyler söyleyemeyeceğim.

Kaş Jeli :
Profesyonel kaş jelleri'ne oranla daha düşük bir tutuculuğu var ancak, kaşlarınızı alıyorsanız ve düzgün durmasını istiyorsanız size gün boyu istediğinizi verebilir. Ancak siz kaşlarınızı almıyorsanız ve kaşlarınız ciddi anlamda düşüyorsa sizi başka ürünlere yönlendirelim. @B arkadaşım bu konuda master yapmış düzeyde :)


Kızlar ürünlere genel olarak bakarsak iyi ! Ancak pudrasıydı, kapatıcısıydı ne derece güvenilir bilmiyorum. Sonuçta 'cildimiz en değerli giysimiz' :) Ürünleri swatchlamaya çalıştım ancak inanın pek belli olmadı. Swatchlama konusunda en iyi ürünler kesinlikle rujlar :) Biz sizi çok seviyoruz sizde bizi sevmeyi unutmayın, sormak istedikleriniz olursa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın !! mucuk mucuk :)) 

                                                                                                                                        











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder