1 Şubat 2015 Pazar

Bu hafta neler aldım ??


Herkese günaydın , bu hafta kendime bende olmayan bir kaç ürün ve ihtiyacım olan bir adet termos aldım. Sanırım bu liste de aldığım en pahalı şey bu termos ki umarım hakkını verir. O halde alışveriş yapmayı ne kadar seviyorsam, yazısını yazmayı da o kadar sevmeliyim ! Kolları mı sıvadım ve elime gelen ilk ürünle başlıyorum :)


Ben buraya bayılıyorum,azıcık içimiz açılsın :)

Madam Coco - Nemlendirici El Kremi

Bu krem tam bir çanta kremi ! Çok minik, çok tatlı ve çok özellikli. Bu minik kremin en büyük özelliği keratin katkılı olması. Biliyorsunuz keratin saçlar içinde çok faydalı o yüzden bu kremi saçlarınızın uçlarına da uygulayabilirsiniz harici kullanım için uygun ibaresi içermektedir. Ayrıca bu kremde keratine ek olarak gliserin ile harmanlanmış bir formül var ve nasıl desem en ama en memnun kaldığım kremlerden biri şuanda. İçerisinde bulunan E vitamini ise ellerimizin ihtiyacı olan günlük bakımı fazlasıyla sağlıyor. Bu minicik kremin öyle güzel bir kokusu var ki anlatılmaz yaşanır!Çok ferah, çok taze kokuyor. Hızlı emilen bir krem istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Bende ki Orkide esanslı olan :) Fiyatı : 3 TL




Baby Minnie sanırım bana vermeyecek !

Avon - Mesmerize EDT 50 ML

Avon'un bu parfümüne aşık oldum ! Ben genelde Avon parfümü kullanan biri değilim çünkü kalıcıklarının çok yüksek olduğunu düşünmüyorum. Ancak bu parfüm tek kelimeyle harika ! Şekerli bir koku değil ancak ilk sıktığınız zaman karamel kokusu alıyorsunuz daha sonra odunsu bir koku üstünüze siniyor ve 24 saat'ten fazla kalıcılığı olduğu söyleniyor ama buna pek inanmıyorum açıkçası. Ancak şuan 7 saattir üzerimde ve hiç bir azalma yok ! Ürünün şişesi gayet çantada taşımak için uygun tasarlanmış, çantanızda gönül rahatlığıyla taşıyabilirsiniz. Avon kendisi bu ürünü şöyle tanımlıyor ; Etrafındakileri tek bakışla büyüleyen oryantal-çiçek kokularına sahip Avon Mesmerize Kadın EDT, büyüleyici, yoğun ve gizemli bir etki yaratır. Zarif çiçeklerin ve duyulara hitap eden odunsu notaların karışımından oluşur. Gerçekten ama gerçekten bu parfüme bir şans vermelisiniz. Kesinlikle sonbahar ve kış kokusu arayanlar ve bir değişiklik yapmak isteyenler için birebir. Ancak size şu öneriyi vermeliyim ki bunu bana babam söylemişti ''kokunuz size özel olmalı,etrafınızda ki arkadaşlarınızla aynı kokuyu asla ama asla kullanmamalısınız '' gerçekten de sizi özel hissettirecek bir parfüm :) Fiyatı : 68 TL (indirimleri baz almadım her katalog'ta farklı fiyatlandırmalar oluyor)




Maybelline - 440 Coral Fire Ruj

Tarçınımsı ve hafif kızılımsı bir renk kendileri, yüksek pigmentli ve yağlı yapıda olan,uzun süre kalıcı, uygulaması çok ama çok kolay bir ruj kendileri. Bende bu serinin 162 Feel Pink modeli de var ancak sürekli pembe ya da nude tonları rujlar kullandığım için radikal bir değişime giderek bu mükemmel ruj ile tanıştım. Kendisi bayan muhteşem. Bu ruju camel rengi kıyafetleriniz ile,siyah kıyafetleriniz ile hatta ve hatta kot pantalonlarınız ile bile kombinleyebilirsiniz. Ben  nasıl uyguluyorum hemen anlatayım ; azıcık üst ve alt dudağıma sürüp yüzük parmağım ile dağıtıyorum sonra üstüne tekrar dudaklarım boyunca bir uygulama yapıyorum, çok yakın renkte olan dudak kalemi ile çerçeveliyorum, peçeteyi de öptükten sonra merhaba muhteşem dudaklar ;) ! Fiyatı : 19.90 TL








Kötü yanı ; uzun süre ruju tazelemezseniz dudak uçlarına kayma yapabiliyor ancak ne kadar uzun zaman geçse de yemek yedikten sonra o ruj peçeteye hala bulaşıyor kızlar , kalıcılığı siz düşünün !

**Pink Feel 162'nin tonunu ve duruşunu merak edenler için @B'nin yazmış olduğu ''Pembe Ruj Cenneti'' adlı yazıya sizi yönlendiriyorum : (http://makyajtutkumuz.blogspot.com.tr/2014/11/pembe-ruj-cenneti.html)

Flormar - Waterproof Lipliner  No: 211

Yukarıda bahsettiğim o güzel,muhteşem ve yüksek pigmentli rujuma çerçeve yaptığım güzel kalem!
Uzun süre kalıcı,yüksek pigmentli, yumuşak uçlu bu nadide parça 4 lira ! Flormar'ın dudak kalemleri bir harika zaten hatta benim yakın bir arkadaşım sadece kalemi ruj gibi kullanıyor ki kullanmakta gayette haklı. Bu ürün hakkında fazla bir şey söylemeye gerek yok, genel olarak dudak kalemi arıyorsanız bakmanız gereken yer kesinlikle flormar mağazaları.




Flormar - CC Corret & Conceal Oje 002

Bu ürün flormar'ın yeni çıkardığı oje serisi mi desek? yoksa tırnak bakım serisi mi? işte bu ürün tam ara bir ürün. Tırnaklarınızda ki sararmalar,renk eşitsizlikleri,pürüzler, güçsüzlük (çabuk kırılan tırnaklar) iyileştirme vadediyor. Bu ürünle tanışmam annemin tırnaklarının kırılması ile başladı ne alsak ne etsek derken tesadüfi bir şekilde bu ürünle tanıştık. Şuan için sizlere iyi ya da kötü diyemeyeceğim ancak duruşu çok tatlı umarım vadettiklerini gerçekleştirir. İçeriğinde nar ve mor menekşe tohumu yağları ve keratin karışımı bulunuyormuş dediğim gibi umarım annemi ve beni mutlu eder. Ayrıca bu ürünün 5 farklı rengi var ve bunlara ek klasik beyaz rengi var. Benim en şok olduğum kısım içinde UV filtresi olması açıkçası. Bakalım gelişmeler nasıl olacak, göreceğiz. Fiyatı : 4.25 TL






Starbucks Termos

Bu tamamen benim ihtiyacım olan bir üründü. Ben okula çok ama çok erken bir saatte gidiyorum, kahve içmeyi seviyorum (özellikle nescafe sütlü köpüklü ) bunun yanında çok fazla bitki çayı içiyorum. Bende daha önce gene Starbucks'ın plastik olan termosu vardı ancak onun ısı muhafaza seviyesi gerçekten az zaten onu niye ben plastik almışım bilmiyorum,lise'ye giderken almıştım. Bu termos ısıyı 2.5 saat muhafaza ettiğini vadediyor ki bu benim için yeterli bir sebep. Biraz pahalı açıkçası ancak ben buna değdiğini düşünüyorum çünkü öbür plastik olan termosumu ben yaklaşık 6 senedir kullanıyorum asla bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. Bu yeni termostan'da aynı kaliteyi ve fazlasını bekliyorum açıkçası. Sizinde böyle bir termosa ihtiyacınız varsa kesinlikle Starbucks bu işte profesyonel. Fiyatı : 50 TL


Doğadan büyülü bahçe yeşil çay güllü iki kelimeyle yumuşak içişli ve lezzetli :)
Bunların dışında bu hafta oldukça kıyafet alışverişi yaptım, ben gerçekten hangi marka nerede ucuz?, nerede güzel şeyler bulabilirim? konusunda artık master yapmış bir insanım eğer ki makyaj ve kişisel bakım ürünü dışında kıyafet,çanta,ayakkabı üzerine bir yazı yazmamı isterseniz ayda 1 kez böyle kapsamlı bir yazı yazabilirim çünkü ben çok fazla kıyafet alan biri değilim genelde az ama kaliteli ve uygun fiyatlı olan,evde ki giysilerimle kombinleyebileceğim ürünler almayı tercih ediyorum. Eğer böyle bir yazı isterseniz +1'lemeyi ya da aşağıya yorum bırakmayı unutmayın.

Hoşçakalın, iyi günler ! :)



                                                                                                                                        @ Ö

2 yorum:

  1. Merhaba, Yeşil Starbucks Tumbler'ı ne zaman almıştınız? Şuanda arıyorum ancak bulamıyorum. Nerede bulabiliri ? Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba şuanda güncel olarak bulabiliceğiniz viaport , kurtköy starbucks bu model mevcut. Ama renk konusunda sorun yaşayabilirsiniz kırmızı ve gümüş vardı :)

    YanıtlaSil