3 Şubat 2015 Salı

Essence - Stay All Day 16 Saat Etkili Kapatıcı


Herkese günaydın kızlar ! Haftanın ikinci günü nasıl geçiyor bakalım? Umarım gününüz çok ama çok güzel geçer.





Sizlerde benim gibi kapatıcı kullanmayı biraz abartanlardan mısınız? Çünkü ben kapatıcıyı fondöten niyetine bile kullanıyorum ancak altını çizmek istediğim bir nokta var ki sadece essence stay all day 16 saat etkili olan kapatıcıyı. Ben bu kapatıcıdan yaklaşık 3 kutu bitirdim ve almaya devam edeceğim,sizlerin de  Gratis alışveriş sepetinize eklenecek bir ürün olacak kendileri.

Ürünün yapısı çok ama çok güzel. Asla kurutma yapmıyor, vadettiği gibi uzun süre kalıcı akma yapmıyor en ama en güzel özelliği göz çizgilerine dolmuyor. Kapatıcılığı ise gerçekten çok ama çok başarılı.






Likit oluşu ve kendinden fırçalı oluşu kullanım kolaylığı sağlıyor, yalnız bir özelliği var ki bu durumdan memnun değilim çok ama çok hızlı bir şekilde emiliyor. Size tavsiyem bu ürünü sürdükten maximum 20 saniye içerisinde elleriniz ya da fırça yardımı ile onu dağıtmanız.





Şimdi size bu kapatıcının sihirli bir özelliğini anlatacağım ; içerisinde beyazlatıcı pigmentler ile göz altlarınızda bulunan siyah ve mor halkaları sonra yeşillikleri, kırmızılıkları tamamen kapatıyor.
Canlı ve aydınlık bir görüntü elde ediyoruz.





Kendisinin iki adet renk seçeneği var 10 natural bej ve 20 soft bej. Ben 10 natural bej olanı kullanıyorum biraz daha açık bir renk. Ciddi anlamda bu ürünü en pahalı kapatıcıya bile değişmiyorum şu sıralar. Yalnız alırken çok ama çok dikkat edin Essence stantları genellikle yağmalanmış oluyor alırken mümkün mertebe arka taraftan almaya özen gösterin.




Bu ürünün fiyatına gelince 9.25 TL bence fiyatı çok ama çok uygun bu kadar güzel bir ürün için. Gramaj olarak 7 ML . Ben bu üründen aşırı derece memnunum bazen sadece fondöten gibi kullanıyorum hani böyle ağır makyaj yapmak istemediğiniz zamanlarınızda sivilce lekeleriniz ya da cilt tonu eşitsizlikleriniz çok göze batarya iki pıt pıt biraz da hafif yüzümüzün her yerine eşit şekilde dağıtıp fondöten fırçasıyla uygulama yapıyoruz ve kusursuz bir yüze merhaba diyoruz fıstıklar. Benim tavsiyem bu ürüne bir şans vermeniz yönünde :)

                                                                                Kendinize iyi bakın @ Ö 

3 yorum:

  1. Sizce note un kapaticisini mi denemeliyim yoksa essence mi

    YanıtlaSil
  2. Sizce note un kapaticisini mi denemeliyim yoksa essence mi

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcılık olarak ve sabitlenmesi açısından Note daha başarılı bence 😊

    YanıtlaSil