19 Ocak 2018 Cuma

Maybelline Color Sensational Matte Lipstick 930 Nude Embrace


Merhaba,


Nude rujlar hepimizin olmazsa olmazları arasında,kurtarıcı parçalarımız diyebiliriz. Bende bugün size son zamanlardaki en sevdiğim nude rujumdan bahsedeceğim. 



Nude Embrace, mat yapıda bir ruj. Mat bitişte ama dudağı kurutan kupkuru matlardan değil. Sürümü ve tazelemesi oldukça kolay. 





Rengi,kahve alt tonlu bir nude. İçerisinde pempelik-turunculuk barındırmıyor. Dudakları daha dolgun gösteriyor ve dudağınızın ortasına bir gloss sürerseniz dolğunluğu maksimum seviyeye taşıyabilirsiniz bu renkle. Çok açık tenliler hariç herkese çok yakışacağını düşünüyorum, çok açık tenlilerde biraz ölü dudağı gibi durabilir. Bence sür-çık bir renk değil,makyajla güzel duruyor. Koyu göz makyajı ya da çok hafif bir makyaj ile çok yakışıyor diyebilirim. Makyajsız yüzü biraz soluk gösterdiğini düşünüyorum.


Tasarımı sade ve şık klasik color sensational tasarımı işte.:) Kokusuda klasik maybelline rujlar gibi,hafif rahatsız etmiyor. 


Örtücülüğü çok başarılı değil bence, üzerinden 2 kat geçmem gerekiyor istediğim sonucu alabilmek için. Fotoğraftada 3 kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Kalıcılığı çok başarılı değil,ama tazelemesi  kolay olduğu için ben bunu dert etmiyorum. Ben indirimde 13 liraya filan almıştım sanırım normal fiyatıda 20-25 lira civarında olması lazım. 


Benim son bi kaç aydır,bayılarak kullandığım favori nude rengim bu. Siz de bu ruja bir bakabilirsiniz derim. Sizin favori nude renkleriniz neler? 

Sevgiler.!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder