17 Ağustos 2015 Pazartesi

GÜNEŞ KREMLERİ DOSYASI :))

Herkese Merhaba;

Uzun zamandır yazmayı planlayıp yazamadığım  güneş kremleri yazımı sonunda bugün yazabiliyorum. (blog yazmayı çok özlemişim..) Güneşlenirken hangi ürünleri kullanıyorum,memnun muyum, favorilerim hangileri? Merak ediyorsanız okumaya devam..:)

1) ROC SOLEIL-PROTECT FLUIDE ANTI-TACHES BRUNES UNIFICATEUR SPF50





İlk olarak en sevdiğim üründen bahsetmek istedim. ROC markasının bu güneş kremi spf 50 içeriyor. UVA-UVB ışınlarına karşı korumalı. (kullandığınız güneş kreminin UVB ışınlarına karşı da koruma sağladığına mutlaka dikkat etmelisiniz.)  Bu kremin en en en sevdiğim özelliği kahverengi lekelerin rengini açmayı amaçlaması ve bu lekelerden özellikle koruması. Bu konuda çok başarılı diyebilirim. Yapısı incecik, sürdüğünüz de hemen emiliyor rahatsızlık vermiyor. Ben bu kremi sadece yüzüm için kullanıyorum, makyajımın altına da çok rahat kullanabildiğim bu krem kesinlikle favori yüz güneş kremim.

 

2) GARNIER AMBRE SOLAIRE SPF 30








Bu krem de yine hafif yapılı, yağsız ve çabuk emilen buram buram güneş kremi kokmayan bir krem. UVA ve UVB ışınlarına karşı korumalı. Benim kuru bir cildim olduğu için güneş etkilsi ile daha da kuruyan cildime nemlendirici özelliği bulunan güneş kremleri kullanmayı tercih ediyorum. Bu krem de 12 saat nemlendirme özelliğine sahip, cildimi hem nemlendirip, hemde çok güzel bir şekilde koruyor. Bu ürün aynı zamanda suya dayanıklı bir ürün, ben vücuduma kullandığım ürünlerin suya dayanıklı olmasına da oldukça dikkat ediyorum. Denize girip çıktıktan sonra yeniden uygulama yapsam da içim böyle daha rahat ediyor.

 

3) ARKO NEM SPREY GÜNEŞ YAĞI SPF 4




Şimcik gelelim bronzlaşmak için kullandığım ürünlere... ilki arkonem markasının bu güneş yağı. suya dayanıklı, havuç özlü, e vitaminli bu yağ cildimi güzel bir şekilde nemlendiriyor ve parlatıyor. Ben kullandığım bronzlaştırıcı yağların havuç özlü olmasını tercih ediyorum. Açık tenli çabuk kızaran ve zor bronzlaşan biri olarak havuç özü benim vazgeçilmezim. Bronzlaşmamı sağlayan tek şey havuç özlü şeyler diyebilirim. ( *Ben güneşe çıkmadan önce havuç suyu içiyorum ve kesinlikle işe yarıyor.!!)

4) BEBAK HAVUÇ ÖZLÜ GÜNEŞ BAKIM SÜTÜ




Bronzluk dedik mi benim favorim Bebak'ın bu ürünüdür. Üzerine de tanımam! Bronzlaştırmak konusunda şimdiye kadar denediğim en başarılı ürün. Bu ürün ile ilgili söyleyebileceklerim; yumuşaşacık, ışıl ışıl ve bronz bir cilt.. ( Bu süt güneş koruma faktörü içermediği için, tek başına kullanıp asla güneşe çıkmıyorum mutlaka altına Garnıer'ın güneş kremini kullanıp üzerine bu sütü uyguluyorum.)

5) ELİDOR ELEKTRİKLENMEYE VE ISIYA KARŞI KORUYUCU UV FİLTRELİ SPREY



Güneşin zararlı ışınlarından saçlarımızı da korumayı unutmamak lazım tabi :) Bu sprey saçlarımı güneşten korurken aynı zamanda elektriklenmemesini ve kolay taranmasını sağlıyor. Benim de plaj için bundan daha fazla bir beklentim yok açıkçası. Kendisi de uygun fiyatlı bir ürün olunca plaj çantamdan eksik olmuyor.

6) WATSONS MAGIC LIP BALM



Plaj için spf içeren ve renk veren lip balmlar bence en idealleri. Watsons'ın bu balmı da  verdiği pembe renge aşık olduğum için benim favorim. Yanılmıyorsan spf15 içeren bu balm dudakları da başarılı bir şekilde yumuşatıyor.

7) ROC REFRESHING SKIN RESTORING MILK



Gelelim güneş sonrasına...  Güneşten sonra cildimizi nemlendirmek kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bir adım yoksa maalesef cildimiz yaşlanıyor.  Bu ürün güneşten sonra cildimi serinletip,rahatlatıp aynı zamanda nemlendiriyor. Güneş kaynaklı cilt hasarlarını onarmaya yardımcı olan ve bronzluğun daha kalıcı olmasını vaat eden ( bronzluğu koruma konusunda pek bir faydası yok maalesef :( ) bu ürün plaj çantamın vazgeçilmezi değil ama nemlendirme ve ferahlatma konusunda başarılı olduğu için tercih ediyorum.





* DİKKATİNİZİ ÇEKMEK İSTEDİĞİM BİR KONU VAR!!!!!!
Güneş ışınlarının ne kadar zararlı olduğunun bilincinde olmalıyız, özellikle yazın bronzlaşmak uğruna güneş kremi kullanmadan güneşlenmek oldukça sağlıksız bir durum. bronzluk uğruna sağlığınızdan olmayın. sadece yazın değil yaz kış güneş kremi kullanmalı, güneşin zararlı etkilerinden kendimizi korumalıyız. Güneşin sebep olduğu kanser türleri var bunlardan en tehlikelisi MALİGN MELANOM yani ben kanseri... Vücudumuzda ki benler zamanla güneş ışınları ya da başka sebeplerle değişime uğrayıp kansere dönüşebiliyor bu konuda çok dikkatli olmalıyız. Vücudumuzdaki benleri düzenli olarak kontrol etmeli, değişikliklerin farkında olmalıyız. Yakın zamanda böyle bir korku yaşayan ve hala sonuç bekleyen biri olarak bu konuda farkındalık yaratmak benim için çok önemli. Aşağıya malign melonama farkındalık yaratmak için çekilen bir videonun linkini koyacağım, lütfen sizde bu konuda farkındalık yaratın..
https://www.youtube.com/watch?v=eu-sb9mppBU
 

                                                                                                                                               @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder