11 Haziran 2016 Cumartesi

Note Full Coverage Concealer

Herkese Günaydın.. :)

Note'un bu kapatıcısını  çok uzun zamandır denemek istiyordum. Ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Ben kapatıcılığının çok yoğun olduğunu ve mac pro longwear a benzetildiğini duyduğum için büyük   beklentilerle aldım bu kapatıcıyı. İyiki de almışım!   


 

İçerisinde argan yağı ve soya proteini bulunuyor  bu sayede  göz altlarımı kurutmuyor. Kadife gibi duruyor gözaltlarımda. İçerisinde paraben olmayışı da ayrı bir güzel.









Biraz sarı alt tonlu olsada kendisiyle iyi anlaştık,kapatıcılığı oldukça başarılı.Bende pek aydınlık bir  görüntü yaratmadı ama dediğim gibi oldukça güzel kapattı. Çizgilere dolmuyor ve gün boyu sabit  kalıyor.  Ben ürünü parmaklarımla ve ya real techniques expert face brush ile uyguluyorum. Ürünü  gözaltınıza sürdükten sonra dağıtmakta hızlı olmak gerekiyor yoksa ürün çabuk katılaşıp   sabitlenebiliyor.

                                                                         Bu kapatıcının renk skalası dar bana göre.4 renk seçeneği mevcut renkler birbirlerine çok yakın açık tenliler istediği rengi bulabilirler ama  esmer  tenliler için uygun olur mu,bilemedim. Ürünün ambalajı sert,plastik ve gayet şık bence. Fırçası da ürünü emmeyen kullanışlı bir fırça. 2.3ml olan bu ürün ml olarak biraz az bence çabuk bitecek diye düşünmekteyim.😊 

Mac pro longwear ile şöyle bir kıyaslayacak olursam; mac daha kapatıcı,uygulaması daha zor. Note ise uygulaması daha kolay ve göz altlarımı daha az kurutuyor. İki üründe çok fazla çizgilere dolmuyor.kalıcıkları güzel. Yapı olarak ben pek benzetemedim aslında pro longwear'a. Fiyat olarak karşılaştıracak olursak; Note un 2.3 ml fiyatı 25TL, mac pro longwear 9ml 68TL.


*Note ürünlerini Boynerlerden alabilirsiniz. İstanbul akasya avm,cevahir avm-Ankara ankamall-Mersin-Eskişehir watsonslarda da satılmaktadır. Antalyada tan storelarda da satılmmaktadır.

Herkese güzel haftasonları diliyorum. Kendinize çok iyi bakın..
Bizi takip etmeyi unutmayın,hoşçakalın..:)
                                                                                                                                                  @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder