6 Şubat 2015 Cuma

Maybelline Kajal Göz Kalemi

Herkese günaydınnn 😊 Bugün reklamlarına bayılarak aldığım maybelline colossal Kajal siyah göz kaleminden bahsedeceğim sizlere.  
                            
 Ürünün vaadleri oldukça iddalı:                                                                                                                                                                                                                      
  • 12 saate kadar  kalıcı etki.
  • Yoğun siyah pigmentler ile tek uygulamada mükemmel siyah sonuç.
  • Özel içerikler ile bakım.
  • Zeytinyağı, E ve C Vitamini içerir.                                                                                                                Ürünün Uygulaması çok kolay yumuşak yumuşak bir kalem. 12 saate kadar kalıcı malesef değil😔 Tek seferde simsiyah bir sonucada ulaşmıyorum. Üzerinden geçmeden simsiyah ve düzgün bir sonuç elde edemiyorum ben. Akma sorunu yaşamadım ben ama zaman geçtikçe kirpik diplerimde birikme oluyor. 

                Uygun fiyatlı Uygulaması kolay idare edebilecek bir kalem benim için kendileri. Ben bu kalemi daha çok Dumanlı gözler istediğimde kullandım. Rastgele bi çizgi çekip dağıttım da sonucu oldukça beğendim. 
                                  Ben bu kalemin çok övüldüğünü duymuştum,reklamları da oldukça iddalıydı! Abartıldığı kadar güzel bir kalem olduğunu düşünmüyorum. Uygun fiyatlı Sürümü kolay denenebilecek bir kalem diye düşünmekteyim. Uygun fiyatlı kalem olarak avon supershocks ve Kiss markasının siyah göz kalemlerine bayılıyorum ben, bi deneyin derim.😊  

Ben şu sıralar biraz keyifsizim, canım sıkkın oldukça. Bi sürede böyle olacak gibi... Siz de keyifler nasıl.? Canım sıkkın olunca kendime bakmakta istemiyorum bazen ama kendimize bakmayı asla ihmal etmeyelim! :D Kendinize çok çok iyi bakın,sevgiler.😘       
  *Bundan sonra blogda yazacağım konuları sizin isteklerinize göre şekillendirmeyi istiyorum,bloğumuzda görmek istediğiniz yazıları, incelememizi istediğimiz ürünleri aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder