27 Mart 2017 Pazartesi

BİTENLER #1


Haftanın İlk Gününden Herkese Merhaba!    
Uzun zamandır yazmayı planladığım bir Bitenler yazısını nihayet bugün yazıyorum.:) Ve size bitenlerle ilgili ufak bir sorum olacak. Sizce bitenler yazıları, renkli kozmetik ürünleri -saç ürünleri- cilt bakımı vb kategoriler halinde mi daha güzel oluyor yoksa tek bir başlık altında toplamak mı daha iyi? Bu konuda bana görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. Neyse lafı çok uzattım hadi yazıya başlayalım.:)







Maybelline Affinitone  Kapatıcı 


Kapatıcılığı az-orta arası diyebilirim sorunlu göz altları için yeterli olmayacaktır.Yapısı güzel kolay dağıtılıyor, çizgilere doluyor ne yazık ki, ama yapısı ve kapatıcılığından memnun kaldım. Sevdiğim bir kapatıcı oldu ama benim için olmazsa olmaz değil,indirimde denk gelirsem tekrar alabileceğim bir ürün.



Note Full Coverage Concealer 


Aydınlık duruşunu çok sevdiğim bir kapatıcı. Sarı alt tonlu ve gerçekten çok güzel aydınlatıp örtüyor. Kapatıcılığı orta-yüksek diyebilirim. Yapısı biraz kalın,yaz için tercih etmiyorum bu yüzden ama kışın tekrardan alacağım bir kapatıcı. Daha önce bloğumda detaylı yazısını yazmıştım okumak isterseniz linkini koyuyorum.: 
http://makyajtutkumuz.blogspot.com.tr/2015/01/note-full-coverage-concealer.html


Garnier Göz Makyaj Temizleyici Express Çift Etki

Göz makyajını güzel temizleyen,çift fazlı olmasına rağmen yağlı bir his bırakmayan güzel bir ürün.Kirpiklere bakım yaptığı,güzelleştirdiğini vaat ediyor. Ben bu konuda pek etkisini göremedim. Bittikçe aldığım Sephora'nın Çift Fazlı makyaj temizleyicisiyle dönüşümlü olarak kullanıyorum. Aslında göz makyajımı temizlemek için yeni bir ürün arayışı içerisindeyim,Kullanıp memnun kaldığınız bir ürün varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. 

Nivea BB Clean Makyaj Temizleme Suyu  

Bu üründen hiç memnum kalmadım, makyajımı güzelce temizlediğini düşünmüyorum. Bir türlü içime sinmedi, Sevemedim. Tekrar almayacağım. 



BATİSTE KURU ŞAMPUAN (COOL&CRİSP) 

Batiste benim en sevdiğim kuru şampuan markası. saçları en temiz görüntüye bence bu markanın şampuanları ulaştırıyor. Sevmediğim tek bir yanı var, saçta biraz beyaz beyaz kalabiliyor. Kolay dağıtılmıyor sanki ve birazcık saçı sertleştiriyor. Batiste kuru şampuanlar arasında en sevdiğim original versiyonu,onu almaya devam edicem.


SCHWARZKOPF GOT 2B KURU ŞAMPUAN 


Batiste den sonra en sevdiğim kuru şampuan. Güzel temizliyor ve hacim veriyor. Bittikçe alıyorum.



SCHWARZKOPF GLISS MİLLİON GLOSS SIVI SAÇ KREMİ


Ürünün vadettikleri ; anında etki ile kolay tarama,milyonlarca ışık yansıması ve parlaklık. Ben bu ürünü saça parlaklık veren spreyler gibi düşünmüştüm. Ben John Frieda'nın parlaklık spreyini kullanıyorum ve çok seviyorum. Bu üründe öyle parlaklık verir diye hayal etmiştim ama verdiği parlaklığı çok sevemedim. Saçın kolay taranmasını sağlıyor. Olmazsa olmaz,mükemmel bir ürün değil bence ama şans verilebilir. Ben indirimde denk gelirsem belki yine alırım diyorum.:)


Otacı Gül Suyu 

 


Sıradan bir gülsuyuydu benim için.Ben bir fısfıslı şişeye koydum. Ve makyajımdan önce-sonra  yüzüme sıkarak bitirdim. %100 doğal oldugunu düşünmüyorum.

Signal White Now Diş Macunu


Uygun fiyatlı beyazlatıcı diş macunları arasında benim en sevdiklerimden.Verdiği temizlik,ferahlık hissi gayet güzel. Beyazlatma etkisini de beğeniyorum. 

Opalescence Beyazlatıcı Diş Macunu


Bu macun dişleri beyazlatma konusunda çok başarılı. Uzun vadede kalıcı beyazlık sağlıyor. Nerelerde satılıyor tam bilmiyorum,ben dişçimden alıyorum. İnternet üzerinde satış yapan yerler var ama. Fiyatı diğer macunlara göre biraz daha pahalı.50-60 Lira gibi bir fiyatı olması lazım. Bittikçe almaya devam ettiğim en sevdiğim diş macunu. Ancak şu sıra İpananın bir diş macununu deniyorum ki ba-yıl-dım. Fiyatıda buna göre çok çok uygun. Sanırım bundan sonra yoluma onunla devam edicem :))


LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM 


Bu ürünü ben baya baya beğendim,bitmeden yedeklemiştim. Saçı ağırlaştırmıyor ve çabuk yağlandırmıyor. Çok güzel yumuşacık bir etki bırakıyor ve saça bir parlaklık kazandırıyor. Ben bazen duştan çıktıktan sonra taramadan kullanıyorum. Duştan sonra argan yağı kullanmışsam da saçımı şekillendirmeden önce uyguluyorum saçıma. Isıya karşı koruma özelliğide olduğu için extra ısı koruyucu kullanmama da gerek kalmıyor. Hala kullanmaya devam ediyorum.



YVES ROCHER HYDRA VEGETAL YÜZ TEMİZLEME JELİ


Bu ürün bir alışverişimin yanında hediye olarak verilmişti bana. Yüzümü kurutmadan gerginlik hissi vermeden güzelce temizledi. Ben akşam rutinimde değilde sabah kalktığımda yüzümü yıkamak için kullanmayı daha çok sevdim.

DIADERMINE DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ 



Yağlı ciltlerin çok seveceğini düşündüğüm bir ürün. Benim cildim kuru olmasına rağmen kullandım çünkü siyah noktalar üzerinde baya etkili bir ürün. Ciltteki yağ oranını dengelemeye yardımcı oluyor. Ben hafta 1-2 defa kullandım bu ürünü. Yağlı ciltler her gün kullanabilir.  Hem cildimin yağ oranını dengelemeye yardımcı oldu hem de siyah noktalarımın azalmasına katkı sağladı. 

PURE BEAUTY ULTRA HYDRATING AQUA GEL 



Normal ve karma ciltlerin severek kullanacığını düşündüğüm bir krem. Jel yapıda olduğu için kolay emiliyor. Kuru ciltler için yetersiz gelecektir. Ben kuru ciltli olduğum için bu ürünü yazın makyajımın altına kullanmak için almıştım. Ve yazın bazen cildim yağlandığını hissediyordum o zamanlarda da bu ürünü kullandım. Sivilce sorunu yaşamadım bence uygun fiyatlılar içerisinde alınabilecek en güzel jel yapılı krem.

RİMMEL LONDON BROW THIS WAY KAŞ MASKARASI



Benim memnun kalmadığım bir ürün oldu bu. Aslında sabitlemesi ve kalıcılığı gayet güzel. Yapısı biraz yoğun gibi geldi bana ve fırçasının boyutunu sevmedim. Yapısı ve fırçasından dolayı uygulaması zor oldu. Tekrar almayacağım.

PURE BEAUTY BB KREM 


Uygun fiyatlı en sevdiğim BB kremlerden. Yapısı, kalıcılığı,duruşu,kapatıcılığı hepsi çok güzel. İçerisinde spf bulunuyor. Bu ürünle ilgili bir blog yazım mevcut o yüzden lafı fazla uzatmayacağım. Detaylar için yazımı okuyabilirsiniz.:)

RİMMEL LONDON ARGAN YAĞLI WONDERFULL MASKARA


Plastik ve iri bir fırçaya sahip,kirpikleri tek tek tarayarak,yapıştırmadan uzatıyor. Kıvırma konusunda bir etkisi yok. Hacim konusunda da çok tatmin etmedi beni. Siyahlığı ve topaklanmaması güzel. İçerisinde argan yağı ile kirpikleri beslemeyi vaat etsene ben yine bu konuda bir etkisini göremedim. Günlük olarak kullanılabilecek bir maskara.

MAYBELLİNE THE COLOSSAL VOLUM EXPRESS MASKARA


Tombul ve sık kıllı bir fırçası var ama kullanımı kolay. Benim kirpiklerimi hem tek tek ayıran hem de çok güzel hacim veren bir maskara. Uzun ve kıvrık kirpiklerim olduğu için ben bayılarak kullanıyorum. Bittikçe tekrar tekrar aldığım bir ürün.

WET N WİLD MEGA CLEAR ŞEFFAF KAŞ MASKARASI


Daha önce hem instagramda hem blogumda çok kez bahsetmiştim bu üründen. Fiyat performans olarak çok çok beğendiğim. Kaşları çok başarılı bir şekilde sabitleyen bir ürün. Bittikçe aldıklarımdan. Yine blogumda detaylı yazısı mevcut olan ürünlerden.:)) 

DOLCE&GABBANA THE ONE 


Bilen bilir ben tam bir parfüm canavarıyımdır. Parfüme verdiğim paraya asla acımıyorum. (Herkesin takıntılı olduğu bir nokta var değil mi?)
İçeriğinde; liçi meyvesi, beyaz madonna zambağı, kuru ambersi notalar ve vanilya bulunuyor. Bence çok klasik ve herkesin sevebileceği bir koku. Evet diğer pahalı parfümlere göre bile daha fazla bir fiyatı var. 75 ML 530 Lira civarında olması lazım. Ama bence sonuna kadar hakediyor. Çok Seviyorum! Tabiki de daha bitmeden yedeklemiştim!




Buraya kadar okuduysanız çok çok teşekkür ederim.! Kısa kısa anlatmaya çalıştım ama biraz uzun oldu sanırım. Umarım beğenerek okumuşsunuzdur.
Sevgiler! <3




































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder