8 Eylül 2016 Perşembe

Pastel Moon Light Highlighter

Herkese Merhaba, 

Bugün bloğumun misafiri bana çok sorulan, Pastel'in bu likit aydınlatıcısı. 



Oje şişesi tasarımında güzel bir şişesi var ürünün,oldukça şık gözüküyor. Çantaya atmalık,taşıması kolay,pratik bir ürün. Rengi içerisinde gümüş ışıltılar bulunan bir pembe, ancak uygulandığında biraz daha metalik bir görüntü oluşturuyor. Likit ama çok akışkan olmayan biraz kalın bir yapısı var.




Bu likit aydınlatıcı içerisinde sim barındırıyor. Ben bu yüzden ilk aldığımda çok sevememiştim. Çok yoğun ışıltı içeriyor ve içerisinde sim barındırıyor olması pek hoşuma gitmemişti. Daha sonra ürünü elmacık kemiklerime nemli bir sünger ile uygulamaya başlayınca sevmeye başladım,böyle daha doğal bir sonuç elde edebiliyorum. Göz pınarlarıma ve kaş altıma uygulamaya yapacaksam da fırça yardımı ile uyguluyorum. 








Yapısı biraz kalın ve çabuk dağıtılmazsa yüzde öbek öbek kalabiliyor. Uygulama yaparken hızlı dağıtmak gerekiyor. Nemli bi süngerle uygulandığında ıslak ve aydınlık bir görüntü veriyor,bu yönden beğendiğim bir aydınlatıcı. Kalıcılığı çok fazla değil 4-5 saat sonra tazelemek gerekiyor,ama tazelemesi oldukça kolay bir ürün. 






 Resimde size göstermeye çalıştım,ürün uygulandığında şişedeki gibi tozpembe durmuyor. Fazla ışıltı,sim sevmeyenler bu aydınlatıcıdan çok hoşlanmayacaktır. Bahsettiğim gibi olumsuz yönleri olan bu ürün,fiyat-performans olarak baktığımızda  başarılı sayılabilir. Fiyatı 11.50 lira. 

Siz bu ürünle ilgili neler düşünüyorsunuz, nasıl uygulama yapıyorsunuz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder