22 Haziran 2016 Çarşamba

Wet N Wild Reserve Your Cabana

Günaydın,

Uzun zamandır uygun fiyatlı,ışıltılı bir pudra arayışı içerisindeydim. Hourglass Ambient Lighting Pudra gibi aydınlık dursun ama uygun fiyatlı olsun. Piyasada aradığım gibi çok fazla ürün yoktu,derken Wet N Wild Reserve Your Cabana'yı buldum. Hourglass muadili değil tabi ama benim isteklerimi karşılayan bir ürün oldu.

Öncelikle bu ürün,bronzer olarak geçiyor ama ışıltılı bir pudra. Yapısı yumuşacık,oldukça pigmentli ve hemen dağılıyor. İçerisinde Spf15 bulunuyor.(Kısacası Mükemmel Diyebiliriz.:) ) Ben bu pudrayı en çok gözaltımı sabitlemek için kullanıyorum. Kapatıcımı matlaştırmadan ve rengini koyulaştırmadan çok başarılı bir şekilde sabitliyor.





Yok gibi makyaj yaptığım günlerde ya da Mary Lou gibi yoğun bir aydınlatıcı kullanmak istemediğim zamanlarda, bu pudrayı aydınlatıcı olarakta kullanıyorum.Yok gibi hafif bir aydınlık veriyor. İçerisinde ufak ışıltılar var,kesinlike yaldır yaldır parlamıyor ve simli değil. Çok doğal,aydınlık bir duruşu var. Cildin kendi ışıltısıymış gibi duruyor. 





Boyutu evladiyelik cinsten,ben bitirebileceğimi düşünmüyorum. Ambalajı diğer Wet N Wild ürünleri gibi biraz dandik ama olsundu ben kendisini böyle de çok sevdim. Fiyatı da 14tl. Bence fiyat-performans olarak mükemmel bir ürün. Kesinlike tavsiye ediyorum,ilk gratis alışverişinizde bakın derim.! 

Kendinize İyi Bakın,Sevgiler.!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder