4 Şubat 2015 Çarşamba

Max Factor Mascara Karşılaştırması

Günaydın bugün size ortak bir yazı yazmaya karar verdik. Artık her çarşamba ortak bir yazı ile sizlerleyiz.

@Ö : Max Factor Wild Mega Volume Mascara
@B : Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume


Max Factor Wild Mega Volume Mascara

Fırça Tipi : Kıl Fırça ve Kum saati şeklinde
Kokusu : Bildiğimiz klasik maskara kokusu
Ambalajı : Oldukça minik ve tombik kullanışlı bir ambalaja sahip
Özellikleri : Dolgunlaştırıcı, 3 kat daha fazla hacim, daha uzun ve daha yoğun kirpikler



Benim yorumum : Benim dikkatimi çeken özelliği kirpikleri tek tek ayırması. Sürdüğünüz zaman çabuk kuruyan bir maskara olması benim için extra büyük bir avantaj ancak ve ancak dikkat etmemiz gereken bir nokta var; fırçasının kum saati şeklinde olması uygulama kolaylığı sağlıyor. Şöyle ki kirpiklerinizin dip kısmından itibaren rahatça uygulaya biliyorsunuz. Hacim veriyor mu derseniz çok şahane kirpiklere kavuşmuyorsunuz tabi ama  yine de güzel bir hacim ve dolgunluk sağlıyor. Ancak ben kirpikleri uzatma özelliğinin daha ağır bastığını düşünüyorum o konuda hakkını yiyemeyeceğim. Ürünü gözlerden temizlemeside çok kolay, gün içerine akma,bulaşma ya da pul pul dökülme yapmıyor bu da artı bir puan kazandırıyor kendilerine. Tavsiye eder miyim? bu ürünün fiyatına alabileceğiniz daha kapsamlı ürünler mevcut ancak denemek istiyorum ya da rimel değişimi yapmak istiyorum derseniz indirimleri beklemenizi tavsiye ediyorum çünkü 19 liraya alma şansı yakalaya biliyorsunuz.



                                         
Maskara gayet başarılı duruyor sanırım siz ne diyorsunuz?



Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume


Fırça Tipi:Sentetik Fırça
Kokusu: Bana ağır gelen bi kokusu var ama rahatsız edici değil.
Ambalajı:Klasik,sade güzel bir ambalajı var
Özellikleri:Kirpiklerinizin hacmini %300 arttırır,maksimum dolgunluk sağlar,topaklanmaz.

Benim Yorumum: Günlük kullanım için severek kullandığım bir maskara 2000 calorie. Fırçası kirpiklerimi tek tek tarıyor,boyut şekil olarakta gayet kullanışlı bir fırça. Sürerken akma bulaşma sorunu yaşamadım.Renği oldukça yoğun,kirpiklerimi yapıştırmıyor. Maskarayı çıkartırkende zorlanıp,kirpiklerime zarar vermiyorum hemen çıkıyor kirpiklerimden. Kat kat uygulaması kolay ama çabuk kuruduğu için 2.katı sürerken hızlı davranmak gerekiyor. Gün içinde akma topaklanma yapmayıp biz rimel severleri üzmüyor.Fiyatı 30-40TL arasında değişiyor sanırım ama indirime denk gelirseniz 20-25TL arası bir fiyata alabilirsiniz. Herkesin rimelden beklentisi farklıdır ve tabiki Rimellerin performansı kirpik yapısına göre değişecektir ama dolgunluk isteyenler için ben bu maskarayı öneriyorum.!




maxfactor 2000 calorie dramatic volume uygulanmış hali.


kirpiklerimin maskara uygulanmamış hali.

.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder