30 Ocak 2015 Cuma

MAC Studio Fix Pudra


Herkese günaydın ! :) Bugün ben biraz keyifsizim sanırım üstümde aşırı bir yorgunluk var. Kendimi resmen kırk gün boyunca sırtında taş taşımış biri gibi görüyorum. Bu aralar psikolojim de pek iyi bir durumda değil 1-2 kilo fazlam var onları vermeye çalışıyorum. O da üstümde yorgunluk yapıyor nasıl desem bir ağırlık. Sizinde canınızı sıkmadan yaklaşık 4 aydır kullandığım bu ürünü sizlere anlatacağım hadi bakalım başlıyoruz.


Ben bu ürünü yakın bir arkadaşımla sadece primer sormak için girdiğimiz Bu Yaka MAC mağazasından tamamen hızlı gelişen demo makyaj sonrasında ayıla bayıla aldım. Uzun zamandır güzel bir pudra arayışında falan değildim, kullandığım bir pudram vardı. Ancak sonra alırım diye yoğun kapatıcılık sağlayan, doğal duran bir ürün araştırması yapıyordum. Çünkü normalde ben pudrayı fondötenden fazla kullanan birisiyim. Demo makyajı sırasında CC krem üzerine uygulaması yapıldı ve gerçekten başarılı bir kapatıcılık sağladığına inanarak aldım.





Şuanda da çok memnunum. Neden mi memnunum? Şöyle ki ürünü neredeyse haftanın minimum 3 günü kullandığımı göz önünde bulundurarak hala dibini göremediğim için, fırçanın ucuna aldığınız çok az ürünle neredeyse iki yanağımı da pudraladığım için, suratımda maske gibi durmadığı için, suratımı ciddi şekilde kurutmadığı için, uzun süre suratımda kaldığı için ve en önemlisi suratımda hiç bir şekilde alerjik tepkimeye girmediği için ben bu üründen çok memnunum.

Ancak tek kötü yanı ; mimik çizgilerime dolma yapabiliyor bazen. Bu da çok kötü bir görüntü oluyor. Bunun nedenini cildimin nemsizliğine bağlıyorum ben belki de yanlış uygulama yapıyor da olabilirim öyle günlerde. Bu biraz fazla sırlarla dolu bir olay ama yakında çözeceğim :)

Sünger aşağı katta :)

Bende ki rengi C3.5 tenime birebir uyuyor ve ne çok açık ne çok sarı ne de çok koyu. Güzel bir tonu ve tozutma yapmayan bir yapısı var.
Ambalajı da gayet sade klasik MAC tasarımı. Studio Fix iki kattan oluşuyor altında uygulama süngeri çıkıyor ve o kısım delikli olduğu için hava almasını sağlıyor oluşabilecek koku riskini minimuma indiriyor. Ancak ben sünger'i zor durumda kalmadıkça kullanmıyorum daha çok fırça ile uygulama yapıyorum. Üst katta ise pudranın kendisi ve birde küçük aynası bulunuyor. Bazı pudralar da ekstradan koku molekülleri oluyor ancak bu pudra da öyle bir şey söz konusu bile değil. Çok hafif bir pudra kokusu var oda zaten burnunuzu pudranın içine sokarsanız anlaşılabiliyor.

Bugünlük benden bu kadar, kendinize çok iyi bakın. MAC'in başka pudralarını deneyen varsa önerilerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız beni çok sevindirirsiniz. Ayrıca başka firmaların memnun kaldığınız mutlaka denemelisin dediğiniz ürünler varsa aşağıya mutlaka yorum olarak atmalısınız ! :) Kendinize güzel bakın, görüşmek üzere :)

                                                                                                                                           
                                                                                                                                                @ Ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder