22 Kasım 2014 Cumartesi

Avon Extra Lasting Fondoten



Merhaba fıstıklar, bugün size pek iç açıcı bir yazı yazmayacağım. O yüzden benim keyifler bozuk ya sizin keyifler nasıl ??

Avon'un makyaj ürünlerini genel olarak beğenirim özellikle rujları ve göz kalemleri. Fondoten olayına şuana kadar hiç girmemiştim ancak indirimde olduğunu görünce ve açık renk bir fondoten ihtiyacım olduğunu farkedince neden olmasın dedim. Fakat beklediğim performansı karşılamayan bir ürünle karşı karşıya kalınca sanırım bir daha fondoten alışverişimi Avon'dan yapmama kararı aldım. 

Ürün incelemesi :Bu ürün bize 18 saat kalıcılığı vaat ediyor (kalıcılığını test edemedim çünkü hemen çıkardım pudrayla bile dengeleyemedim renk eşitsizlğini) ancak ürünün kıvamı akışkan gibi görünen ancak surata rahat uygulanmayan bir yapıda. Kısacası benim suratımda en açık renk olan İvory bile maske gibi durdu. Renk skalası çok az. Bu negatif yönlerinden biri. Ve sanki sivilce oluşumuna zemin hazırlıyor gibi. Kısacası bu ürün benim elimde patladı kızlar :(( 

  • Yukarıda yazılanlar @Ö arkadaşımızın kişisel fikirleridir, ten rengine ve ten tipine göre ürün değişim gösterebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder