23 Kasım 2014 Pazar

Bioderma White Objetive Moussant

Cilt bakımı benim için her zaman çok çok  önemli olmuştur. Makyaja başlamadan da önce cilt bakımına ciddi ilgim vardı. Sayısız ürün denemişimdir sanırım. J Ve sonunda aradığım temizleyiciyi bulduğumu düşünüyorum. Bioderma White Objective Moussant. Evet, bu köpük temizleyici hayatımın temizleyicisi oldu! J





Biodermanın White objective serisi kahverengi lekelerin giderilmesine, yeniden belirmelerinin önlenmesine yardımcı olan ve cildi aydınlatmayı amaç edinen bir seri. Bende yıllardır lekeler için çeşitli ürünler deneyen biri olarak bu serinin köpük temizleyicisiyle tanıştım. Gerçekten lekelerin giderilmesi konusunda çok etkili.  Kullanmaya başladığımdan beri cildimdeki aydınlatıcı etkisi de mükemmel!





Bu ürüne aşık olmamı sağlayan diğer bir neden de: cildimi kurutmaması. İçinde nemlendirici içerikler var ve çok etkili. Benim bu aylarda kuruluktan soyulan cildimi bile kurutmadı. Ürünün  negatif bir yanı ise parfüm içermesi.  Ben hassas ciltli olmama rağmen kullanabildim ama hassas ciltler için, parfüm rahatsız edici olabilir 



Ben her akşam makyajımı temizledikten sonra cildimi bu ürün ile yıkıyorum. Haftada bir-iki defa maske olarakta kullanılabir. Serinin, nemlendirici kremi ve serumu da mevcut. Ben set halinde kullanmama rağmen bu kadar etkiliyse, set olarak kullansam ne olur acaba diyerek kremini ve serumunu da sipariş ettim  :) Seri elime ulaştıktan sonra kullanıp yorumları paylaşacağım sizlerle.
Ben temizleyiciyi dermomarket sitesinden 44 tl gibi bir fiyata almıştım. Yetkili eczanelerde fiyatı 60tl sanırım. Bu arada dermomarket’te bioderma atoderm nutritive cream ( kuru ve çok kuru ciltler için) indirimde 10tl ye satılıyor. Benimde merak ettiğim bir krem ama elimde fazlaca krem olduğu ve White objective serisini sipariş ettiğim için almadım. Deneyenler olursa bana yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. :) iyi akşamlar herkese 


                                                                                                      @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder