22 Kasım 2014 Cumartesi

Pure Beauty CC Krem



Herkese Merhaba! J Bu kapalı havalarda tatlı mı tatlı pembe ambalajıyla içimi ısıtan pure beauty cc kremden bahsetmek istiyorum  sizlere.

 Pure beauty bir kore markası ve sadece watsonslarda satılıyor. Bende bu markayı çok merak ediyordum ve ilk denediğim ürünü cc kremi oldu. Uygun fiyatlı olduğu için biraz önyargılıydım sanırım bu markaya karşı ama ürünleri gerçekten beklediğimden güzel çıktı. Bende bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim. J




 Öncelikle kremin vaatlerinden bahsetmek istiyorum: Cilt tonunuzu eşitlemeye ve cildinizi nemlendirmeye yardımcı olur. Spf 30 ile cildinizi UV ışınlarının zararlı etkilerinden korumaya yardımcı olur. Paraben ve lanolin içermez. Düzenli kullanımda anti-aging özelliği gösterir ve cildinizi tedavi eder.
Açıkçası ben bu tarz kremlerin tedavi edici özelliği olduğunu düşünmüyorum. Onun dışında diğer tüm vaatlerini başarılı bir şekilde gerçekleştiren bir krem.

                                                                                                                                                 Ürünün ıvory ve natural olmak üzere 2 rengi mevcut. Bende ki natural  rengi. Ben böyle kremleri çoğunlukla yazın kullandığım için şu an rengi bana koyu. Koyu olmasına rağmen fazlalığını pamuk yardımıya alarak kışın ‘no makeup’ makeup yapmak istediğim zamanlar da kullanıyorum. Krem hafif ışıltılar içeriyor ama öyle disko topuna döndürecek bir ışıltı değil J Yağlı cilde sahip olanlar kremi sürdükten sonra mutlaka pudra ile sabitlemeli.

       

Bu da yüzümdeki duruşu. Ben kremi parmaklarımla tampon hareketler yaparak ve ya makyaj süngeri ile uyguluyorum. Özellikle yazın hem spf içeren hem de kapatıcılığı olan, uygun fiyatlı bir ürün arayanlara tavsiye ederim. J Kendize çok iyi bakın, Hoşçakalın…
               
                                                                                                       @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder