24 Kasım 2014 Pazartesi

Maskara Bazı Görseli


Kızlar size söz verdiğim gibi 'before and after' görseli sunuyorum önce resimler gelsinler sonra üstünde birazcık sohbet edelim :)


BEFORE :




Burada ilk iki görselde kesinlikle maskara veya baz yok. Ancak ikinci görsel göz kapaklarımın içinde 'sürme' mevcut. Ancak bunu ben gece yatmadan önce sağlık açısından sürüyorum. Bununla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum ancak zamanı var. Hızlı olsun derseniz aşağıya yorum bırakmayı unutmayın :)
Alt iki resimde ise sadece maskara var. Yani olan kirpiklerimi boyamışım gibi bir his.

**Maskara olarak Lancome Hpynose kullanılmıştır.


AFTER :


Burada ise 'Make Up Forever Far Bazı' uygulaması yaptığım, canlı, dolgun ve uzun, güzel mi güzel kirpiklerim var. Dediğim gibi tercih sizin ama bana tercihimi sorarsanız kesinlikle tercihim bu yönde !!

** Maskara olarak Lancome Hpynose Drama kullanılmıştır. 


KISA BİR NOT : 

Bu bazı kullandıktan sonra kullanacağınız maskara'nın markası hiç farketmez. Sadece hacim veren bir maskara kullanırsanız ürün açısından daha fazla verim almış olursunuz.

Merak ettikleriniz için ya da kendi düşünceleriniz için aşağıya yorum bırakmayı unutmayın :) 
Biz sizi seviyoruz, sizde bizi sevmeyi unutmayın mucuk mucuk :)) 

 
                                                                                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder