22 Kasım 2014 Cumartesi

Lens Kullanımı


Kızlar buraya sizi, benim zamanında bilgilenemediğim kadar bilgilendirmeye geldim !! Bu kutsal görevi kendime borç bildim hehehe :)


Lens kullanımı aslında herkesin korktuğu yapamayacağım sanırım dediği kadar gözde büyütülecek bir hadise değil. Benim gözlerim bozuk karşınızda miyopların miyobu bir arkadaşınız duruyor. Ve ne kadar gözlük takarsam takayım hiç bir gözlük bana yakışmıyorrrr !! En sonunda bir cesaret lens muaynesine gittim. (Bunun isteği gelirse lens muaynesinin nasıl olduğu ile ilgili uzun bir yazı ateşlemesi yapabilirim sizlere :) )

Sonuç olarak lens reçetemi kaptığım gibi lens almaya doğru Atasun'a gittim. Ciddi anlamda çok ilgileniyorlar ve lens tarihinizin bitmesine yakın telefonunuza hatırlatma mesajı atıyorlar ki bu ciddi anlamda çok büyük bir iyilik (ya da müşteri politikası bilemiciiim :) )Ben renksiz lens kullanmayı tercih ediyorum ancak lenslerin solüsyonun içinde görülebilmesi için kenarlarında hafif bir mavilik var.

Lens kullanmaya alışma evrem Baush und Lomb günlük lensleriyle oldu. Size abartmıyorum 2 çift günlük lensi tezgaha düştü diye çöpe attım. Çünkü hangi akla hizmet lens solüsyonu almamıştım ki? - o an nasılsa kullanıp atıcam diye solüsyon alma gereği duymamıştım- Neyse 1 saat içerisinde lens takmayı öğrendim ve 'dünya varmışşş yeeeeeahhh' diye çılgınca dans ettim. Çıkarması takmasından daha kolay gelmişti. 2.gün yaklaşık 5 dakikada takabilmiştim 2 lensimide. 
Yaklaşık 3 ay günlük lens kullandım oksijen geçirgenlikleri aylık lensler gibi değil ancak bana ciddi anlamda 'oh be' dedirtmişti.

Sonra ki 4. ayda artık lens takmada prof. olmuş her lens kullanıcısı gibi aylık lenslere geçiş yaptım ve ciddi anlamda rahat ettim. Oksijen geçirgenlikleri çok fazla ancak bakım yapılmas önemli olan lens çifti. 
O sıra kullandığım lens markam gene Baush und Lomb purevision 2 hd idi. Başlarda çok güzeldi yaklaşık 6 ay kullandım ancak gözlerimde buğulanma yapmaya başladı tabi bu alışmakla da ilgili olabilir. 

Şuan ise Acuvue Oasys kullanıyorum ve gayette memnunum ! Oksijen geçirgenliği ciddi anlamda fazla, ince bir yapısı var ve gözde olduğunu hissettirmiyor. 

Ama asıl önemli konu ise lens solüsyonu..
Hangi marka lensi kullanırsanız kullanın size tek tavsiye edebileceğim lens solüsyonu Baush und Lomb BioTrue !! Ötesini tanımıyorum. Lens solüsyonumuzun 3 adet boyu bulunuyor ; büyük boy, küçük boy ve uçaklarda sorun yaratmaması açısından mini boy (ki bu her yerde maalesef bulunmuyor :( )

!!!! LENS KULLANIRKEN !!!!

  • Hijyene çok dikkat edilmeli !
  • Eller yıkandıktan sonra kağıt havluyla temizlenmeli ki normal havlularda ki tüyler ellerimizde kalıp lenslerimize yapışmasın. 
  • Tırnaklarınız temiz ve boyu uygun olmalı. 
  • Lens solüsyonunuzun içinden çıkan lens muhafaza kabını düzenli olarak temizlemeniz sizin yararınıza olacaktır. 
  • Sol lensiniz koyduğunuz kısma asla sağ lensinizi koymamaya büyük özen göstermelisiniz.
  • Makyaj yapmadan önce lenslerinizi takmanız, makyajınızı silmeden öncede lensinizi çıkarmanız çok önemli bir konu. 

Kızlar kendinize ve gözlerinize çok iyi bakın :) Lens nasıl takılır videosu için bence en kolay anlatım youtube da Sebi bebi kanalında :) Lens muaynesi için ayrıntılı bir yazı isterseniz aşağıya yorum bırakmayı unutmayın :) Bizi sizi çok seviyoruz, sizlerde bizi sevmeyi unutmayın mucuk mucukk :))

                                                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder