21 Kasım 2014 Cuma

Minik Bir Sır


Herkese Merhaba :) Nasılsınız?  - Cevapları bekliyoruz :)

Bugün sizlere benim hem sonradan öğrendiğim bir hileyi, hemde taparak kullandığım 3 ürünü tanıtacağım ve biraz sohbet edeceğiz ( ama birazcık :) )

Rimel ? Maskara ? Siz hangisini tercih ediyorsunuz ? ben genel olarak rimel diyorum (anneden alışkanlık :) )  Ama bu yazımda  maskara olarak bahsedeceğim maksat profesyonellik :P

Kirpiklerimde 'takma kirpik etkisi' adı altında bir başkalaşım yaratmak gibi bir amaç edindim kendime. Genetik olarak kirpik seyrekliği söz konusu bizim sülalede :( Araştırdım ve 'maskara bazı' diye bir ürün olduğunu keşfettim. Tabi bir çok markanın böyle bir ürünü var ancak ben Sephora alışverişimiz sırasında Make Up Forever'ınkini tercih ettim. Çünkü profesyonel makyaj markası olduğu için verimi daha fazla olacağını düşündük ve koleksyonuma kattık. Şimdi gelin hep beraber görelim.

 1) Make Up Forever - Lash Fibers

Kısa ve net yorumum : Hayat Kurtarıcı !
Bazı zamanlar olur makyaj yapmak için vaktiniz olmaz 'bir rimel sürdüm çıktım' ibaresini kullanırız.
Bazı zamanlar çok özeniriz 'daha hacimli kirpikler' isteriz. Bunların hepsini tek ürünle yapabiliyoruz. Tabi ürünün etkisi kirpik tiplerine göre değişebilir. (Benim kirpiksiz annemde çok işe yaradı :) )



Ürüne gelince ; Ben daksil'e benzetiyorum. Gerek beyaz renk oluşu gerekse hata kapatmasıyla tam bir daksil :) Ürün normal maskaranızı sürmeden önce uygulanıyor. Ve kremsi dokusu hemen kirpiklerinizi sarıyor ve anında hacim ve uzunluk sağlıyor. İçeriğinde bulunan formül ile kirpiklerinizi besler,korur ve güçlendirir. Benimde son 3 haftada kirpiklerimde bir yoğunluk var sanırım bu arkadaş sayesinde :)
Ürün 10 ML ve 54 TL gibi bir fiyatı var, indirimde yakalarsam biraz daha uyguna yedekleyeceğim kaanatindeyim.


**Gelelim severek kullandığım 'maskaralarıma'. Geçen seneye kadar maskaraların bu kadar önemli olduğunu düşünmezdim. Hepsinin aynı etkiye sahip olduğunu ve ne kadar hacim vaat ederlerse etsinler pek bir etki sağladığını düşünmüyordum. Bence önemli olan fırçada değil ( kişisel fikir) bence maskaralarda bizim bilmediğimiz sihirli olaylar var :) 
Bugün benim aslında aynı markaya ait ancak farklı sekmentlerde olan iki ürünü tanıtıcam. Biliyorsunuz Lancome firmasi Loreal  çatısı altında :) 

2) Lancome Hpynose Drama :

Kısa ve net yorumum : Yüksek fiyat yüksek performans

Bu maskara beklentinizi yüksek oranda karşılar ancak içerisinde ki gül kokusu herkese bana geldiği kadar güzel gelmeyebilir. Ve sanki kullandıkça koku dahada artıyor gibi. Lancome makyaj ürünleri yurt dışından ya da free shoplardan temin edilirse uygun olabilir evet ancak yurt içinde biraz daha pahalı bir sekment içinde.



Ürüne gelince ;  İçinde bal mumu bulunuyor ve extra hacim sağlıyor. Ekstra büyütülmüş Jumbo Brush Tm özel fırçasının bir yanı düz tasarlanarak dış bükey yapıda tasarlanmış. Ve yoğun hacim için tüm kirpikleri birebir kavradığı söyleniyor. Uygulaması 2 taraflı mesela bükümlü olan kısım kirpik diplerinden itibaren zikzak çizerek uygulanıyor. Düz kısım ise direk hacim sağlıyor. Bir ek bilgi daha tam tamına 12 defa üst üste uygulama gibi bir avantajı var ve extra siyah pigmentler içeriyor. Türkiye fiyatı 89 TL bazı internet sitelerinde 69 TL' ye kadar bulmak mümkün ancak yurt dışında daha uyguna almak tecrübeyle sabitlenmiştir :)



3) Loreal Miss Manga :

Kısa ve net yorumum : Hypnose Drama ile yarışabilecek tek rimel 

Yukarıda da bahsettiğim gibi aynı firma farklı sekmentler içerisinde bulunan iki farklı ürün. Ancak ciddi anlamda performansı mükemmel ! Esnek fırça yapısı sayesinde kolay kullanm. -Gül kokusuz- :) Hpynose Drama ile aynı performansa sahip bile denebilir. 






Ürüne gelince ; Tombik bir ambalaja sahip, fırçası 360 derece dönebilen bir fırça. Üst kirpiklerde ki en ufak kirpiklere dahil ulaşabiliyor. Gene extra siyah pigmentlere sahip ve ciddi anlamda siyahlık sağlıyor. Benim kaşlarım yukarı doğru kavisli ve gözlerimi açtığım zaman aynada kaşlarıma değen bir adet kirpik grubu görebilmek inanın beni çok mutlu ediyor. Hatta bir süre sırf bu rimeli kullandığımı biliyorum herkese şiddetle tavsiye ediyorum.  Fiyatı Lancome göre baya bir uygun 36.99 TL ancak ben bunu Gratis indiriminden 18 lira gibi komik bir rakama almıştım. İndirimi yakaladığım an yedekleme yapacağım kesinlikle :) 



Sizlere yakın zamanda sadece uygulama resimleri koyacağım bir yazımda farkı daha net anlatacağım (göstereceğim) o zamana kadar takipte kalın biz sizi çok seviyoruz sizlerde bizi sevmeyi unutmayın :)) mucuk mucuk.



                                                                                                                                      @ Ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder