20 Kasım 2014 Perşembe

Ilk Heyecan : Sephora

Öncelikle herkese merhaba.J Bugün fiyat-performans açısından oldukça başarılı bulduğum 2 sephora ürününden bahsedeceğim.







    1)  Sephora Instant Moisturizer
 Bu ürünü yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve kendisiyle gayet iyi anlaştık.:) Yoğun nemlendirici hassas bakım kremi, hafif ve yağlı olmayan bir dokuya sahip. Sabah akşam kullanılabilecek bir krem. Nemlendirmesi oldukça güzel, kadife bir bitiş sağlıyor. Sürdüğünüz anda cildinizde ki farklılığı hissediyorsunuz zaten. Ben makyaj altına da kullandım makyaj altına da rahatlıklıkla uygulayabilirsiniz.  Sabah akşam süreyim makyaj altına da kullanabileyim tek bir krem tüm işimi görsün diyorsanız bu kremi özellikle tavsiye ediyorum J


              

Ürünün sade ve şık bir tasarımı var. Kapağını açtığınızda koruma bandı bulunmakta, bu da ürünün kurumamasın ve kirlenmemesini sağlıyor. Paraben içermeyen ürünün hafif bir kokusu var, hassas ciltlerin kullanımına uygun. Ürünün 50 ml fiyatı 50 TL. fiyatı da gayet uygun bence. Bitirince yeniden alacağım bir krem!   

2)      Sephora Çift Fazlı Makyaj Temizleyici
Bu ürün benim sıklıkla bloglarda ve youtube da gördüğüm ve merakıma yenilerek aldığım bir ürün. Nemlendiri krem gibi bu ürünle de 3 haftadır beraberiz.






            Koyu göz makyajı yapmayı sevdiğim ve genellikle suya dayanıklı ürünler kullandığım için, göz makyajımı temizlerken çift fazlı ve suya dayanıklı ürünleri çıkartan temzileyicileri tercih ediyorum. Ürünü önce çalkalıyorum sonra iki pamuğa bir miktar ürün döküyorum. ( bu arada ürünün tıpası gayet iyi, ürün gelme miktarını rahat ayaralanabiliyor.) Ürün döktügüm pamukları gözlerimin üzerine bastırarak 15-20 saniye kadar bekliyorum, bu sürede makyajım çözülüyor daha sonra fazla bastırmadan temizliyorum makyajımı. Makyajımı oldukça güzel temizliyor,yanma yapmıyor, göz çevresinde çok yağlı bir his bırakmıyor. Fakat dokununca yağlı olduğunu kayganlık hissinden anlayabiliyorsunuz. Ben bu durumdan hoşlanmadığım için makyajımı temizledikten sonra gözlerimi suyla yıkamayı tercih ediyorum.
                      


                    

Ürünün rahatsız edici bir kokusu yok. Kirpikleri güçlendirmek için flavonoitler ve zeytin özleri içeriyor. Kapak açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması gerekiyor. Bende ki 125 ml olanı 6 ay bana rahatlıkla yeter diye düşünüyorum. Siz daha az göz makyajı yapıyorsanız daha küçük boyunu tercih edebilirsiniz. J Fiyatı da 15-20 TL arası bir şeydi, indirim zamanlarına denk gelirseniz çok daha uygun bir fiyata alabiirsiniz .

                                                                                                                                                               @ B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder