11 Haziran 2016 Cumartesi

Maybelline Push Up Drama Maskara

Herkese Merhaba,

Bugün blogumun misafiri hem seveni hem de sevmeyeni çok olan bir maskara, Maybelline Push Up Drama. Ben de ilk başta bu maskarayı sevmeyen taraftaydım ama maskaralar zaman geçtikçe güzelleşebiliyor diye kullanmaya devam ettim ve bu maskarayı kullanmayı öğrendim diyelim. Ve  bu aralar en sevdiğim maskaram kendileri.





Öncelikle ambalajı bence çok şık, sırf ambalajına kanıp alınabilecek cinsten. Maskaranın yapısına gelecek olursak, yapısı oldukça ıslak ve öyle zaman geçtikçe de çok kuruyan bir yapısı yok.Diğer maskaralara göre çok daha az kuruyor diyebilirim.  




Plastik ve kirpikleri tek tek tarayıp,ayıran bir fırçaya sahip.Yapısı çok ıslak olduğu için kirpikleri birbirine yapıştırabiliyor, ilk kullanmaya başladığım da bende bu sorunu yaşamıştım. Ama sonra maskarayı kendimce kullanmayı öğrendim. Bu maskara kesinlikle zik zak hareketlerle uygulanmamalı. Onun yerine çok hafif hareketlerle kirpikleri taramanız yeterli. Bu şekilde uyguladığımda tek tek kirpiklerimi ayıran ve çok başarılı bir şekilde uzatan bir maskara.



Ve bu maskaranın en sevdiğim yanlarından birisi, çok siyah olması. Bence günlük kullanıp için çok güzel kirpikleri tarayan,uzatan ve simsiyah bir maskara. Ben bu maskarayı seven taraftayım yani.:) Siz bu maskara için neler düşünüyorunuz? Hangi taraftasınız? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder