18 Haziran 2016 Cumartesi

Pure Beauty BB Krem






Günaydın! Bugün sizlere aldığım günden beri bayılarak kullandığım  bu bb kremden bahsedeceğim.
Daha önce bloğumda Pure Beauty markasının cc kreminden bahsetmiştim. cc kremi içinde bb kreme göre çok çok daha fazla sim var. Bu yüzden ben bb kremini daha çok sevdim diyebilirim.



İncelemeye ürünün yapısından başlayacak olursa oldukça kapatıcı bir yapısı var. Orta-Yüksek arası diyebiliriz bence. Düzenli kullanımda;cildi aydınlatmayı,nemlendirmeyi,beslemeyi ve gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor.


Ürünün tek rengi var, benim ten rengimle oldukça uyum sağladı. Tene uyum sağlaması başarılı ancak çok açık ve koyu tenlilere uyum sağlayacağını düşünmüyorum. İçerisinde spf 42 var,bu benim en dikkat ettiğim şeylerden biri çünkü makyaj altına ayrı olarak  güneş kremi sürmeyi pek sevmiyorum. Ve spf içeren ürünler bence yaz için çok uygun ve pratik ürünler. Ürünün içinde ışıltı ve sim bulunmuyor. Ama buna rağmen aydınlık bir duruşu var.  




Ben çoğunlukla elimle ya da nemli bir sünger ile uyguluyorum. Ve ışıl ışıl,nemli bir bitiş elde ediyorum. Pudra ile sabitlemezsem gün içerisinde parlama yapabiliyor. Bu yüzden  pudra ile sabitlemeyi tercih ediyorum. Pudra ile sabitlediğimde kalıcılığından da gayet memnun kalıyorum.  Ben de sivilce sorunu yapmadı ve duyduğum kadarıyla çoğu kişi böyle bir sorunla karşılaşmamış ama yağlı ciltler de  sivilce yapabilitesi var bence.

Evet sanırım anlatacaklarım bu kadardı. Pure Beauty ürünlerine Watsonslardan ulaşabilirsiniz.Ürünün fiyatı 25-30 lira arasıydı sanırım. 
Siz bu ürünü denediniz mi? Memnun kaldınız mı? Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder