20 Haziran 2016 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Makyaj Süngerleri

Merhaba,

Makyaj süngerleri artık çoğumuz için vazgeçilmez bir hal aldı. Makyaj fırçalarını kenara atıp süngere yöneliyoruz çoğu zaman. Benim şimdiye kadar denediğim en başarılı sünger Beauty Blender. Ama fiyat olarak biraz tuzlu oluyor. Bi makyaj süngerini ben en fazla 3-5 ay kullanıp değiştriyorum. Hal böyle olunca uygun fiyatlı sünger arayışına girdim. Gayet beğendiğim ve beğenmediğim uygun fiyatlı süngerler keşfettim. Bugün size bunlardan bahsetmek istiyorum.











AVON MAKYAJ SÜNGERİ 


 Ben Avon'un bu makyaj süngerini sevemedim. Bu sünger çok sert ve ıslanınca bile yumuşamıyor. Suyu içine çekip yumuşayabilecek bir yapısı yok.Bu yüzden istediğim sonucu elde edemiyorum,fondöteni dağıtmasından hiç memnun kalmadım.Ben de bu süngeri pudra formda ürünler uygularken kullanıyorum. Göz altlarımı sabitleyip,kontür yapıyorum. Fiyatı sanırım 10 lira civarında. Ben memnum kalmadım bir daha alacağımı zannetmiyorum.

EKLİPS MAKYAJ SÜNGERİ 



Yumuşak,fondöteni yüzüme gayet güzel dağıtan bir sünger. Tek sevmediğim yanı biraz fazla ürün emiyor.Ben çok kapatıcı bi fondöten  kullanacaksam bu ürünü tercih ediyorum ve daha doğal bir sonuç elde ediyorum.  Eklips süngerleri Gratis'lerde satılıyor ve 7.90 TL. Ben tekrar almayı düşünüyorum.:)

H&M MAKYAJ SÜNGERİ 



İçlerinde en sevdiğim sünger kesinlikle bu. Yumuşacık ve suyu çok güzel içine çekip,şişiyor. Beuty Blender muadili gösteriliyor kendileri. Bence de ona çok çok yakın bir sünger. Fazla bir şey söylemeye gerek yok kesinlikle bayıldığım bir sünger oldu. Yedekledim bile.:) Fiyatı 6.99 TL

GOLDEN ROSE MAKYAJ SÜNGERİ 

Ben kendi süngerimi kaybettiğim için görseli internetten almak zorunda kaldım. 

Bu sünger benim ilk süngerim olmuştu,benim için özeldir kendileri.:) Ürünü uygulamasını beğendiğim başarılı bir sünger. Bence çok yumuşak değil ve suyu içine güzel şekilde çekemiyor. Ama ürün uygulaması güzel sonuçtan memnun kalıyordum. Tekrar alacağım bir sünger değil benim çünkü eklips ve h&m süngerleri buna göre daha başarılı buluyorum. Fiyatı: 16,50 TL.


Sizin deneyip memnum kaldığınız uygun fiyatlı süngerleriniz var mı? Sevgiler.!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder