13 Haziran 2016 Pazartesi

Yves Rocher Yaşlanma Karşıtı Koruyucu Yüz Kremi 50 SPF+++

Merhabalar, 

Güneş ışınlarının zararlı etkileri konusunda artık çoğumuz çok daha fazla bilinçliyiz. Bu yüzden yaz kış güneş koruyucu kremler kullanmaya özen göstermemiz gerekiyor. Açıkcası ben makyaj altına güneş kremi sürmeyi pek sevmiyorum o yüzden kışın genelde içerisinde spf olan fondotenler kullanıp altına bir daha güneş kremi sürmüyorum. Tabi yazın sevmesem de mutlaka ayrı bir güneş kremi kullanıyorum makyaj altına. Yvec Rocher'ın bu güneş kremi ise bu yazımın favorisi. Lafı amma uzattım, şimdi incelemeye başlayalım hadii.:) 




Öncelikle benim güneş kremlerinde en çok dikkat ettiğim özellik ince yapılı olması, yüzde kireç gibi durmaması. Bu krem incecik,hafif var mı yok mu belli olmuyor. Yağlanma yapmıyor. Makyaj altına çok rahat bir şekilde kullanabiliyorum,makyajı kusturmuyor. 



İçeriğinde bitkisel içerikler barındırıyor ve cildi nemlendirme becerisine sahip. Ben kuru-karma cilt tipine sahibim. Kışın oldukça kuru olan cildim yazın karmaya dönüyor. Ben ürünü yaklaşık 3 aydır kullanıyorum,benim cilt tipimde sivilce yapmadı. Ancak ben yağlı ciltlilerin bu krem ile çok iyi anlaşacağını düşünmüyorum. Parlama ve sivilce yapmaya müsait bence. 


     

Bu krem aynı zamanda anti-aging içeriğe sahip, yani yaşlanma karşıtı bir ürün. Ben bu özelliği ile bir yorum yapamıyorum şimdilik belki daha uzun ve düzenli kullanım sonucunda bir fikrim olabilir. 

    

Ürünün ambalajı 30 ml. Bence birazcık küçük 50 ml ambalajları daha çok seviyorum ben,30 ml birazcık küçük geliyor gözüme.:) Neyse ki içerisinde hava ile doldurulmamış ambalajın yarısı boş değil.:) 

Kalıcılığına gelince,8 saat kalıcı olduğu yazıyor. Benim bildiğim kadarıyla güneş kremlerini 4-5 saat sonra tazelemek gerekiyor. Benim içim öyle rahat ediyor en azından :) Ama tabi makyaj yaptığımızda kremi tazeleme imkanımız olmuyor o yüzden umarım gerçekten 8 saat kalıcıdır diyorum. :) Gerçi yeni keşfettiğim Biodermanın güneş koruyucu spreyi var, makyajın üstüne sıkılabiliyor. Ben sipariş verdim ama henüz elime ulaşmadı. Kullandıktan sonra görüşlerimi buradan paylaşırım zaten. Bugün konudan konuya atlayasım var,çenem düştü galiba.:) 






Şöyle bir toparlayacak olursak, yapısı incecik hemen emilen,yüzde kireç gibi durmayan güzel bir ürün. Özellikle kuru ciltlerin memnun kalacağını düşünüyorum. Fiyatı da 59 lira.  Eğer ürünü denerseniz veya kullanıyorsanız siz de görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder