15 Haziran 2016 Çarşamba

Note Mineral Kapatıcı SPF 15


MERHABALAR, 

Makyaj malzemelerim arasında almayı,denemeyi en çok sevdiğim ürünlerin başında kapatıcılar gelir. Farklı kapatıcılar denemeye,bolca kapatıcı kullanmaya bayılıyorum.:) Son zamanlarda elimin en sık gittiği kapatıcı note markasının mineral kapatıcısı. Yapısını,örtücülüğünü,duruşunu,sabitlenmesini çok sevdim. 



Ürünün böyle özel metal bir başlığı var ve bu şekilde ürün uygulanıyor. Ben bu metal başlığı çok beğendim. Gözaltlarıma sürdüğümde çok güzel serin bir etki bırakıyor ve gözaltı şişkinliklerini azaltmaya da katkısı oluyor. 

İnce yapılı olmasına rağmen oldukça kapatıcı bir Concealer. Kapatıcılığı orta-yüksek arası diyebiliriz. Ben altına corrector uygulamadan gayet rahat bir şekilde kullanabiliyorum. Ürünün en çok sevdiğim yanı ise gözaltına çok güzel sabitlenmesi. Pudra ile sabitlemesem bile çizgilere dolmuyor ve kurutmuyor. Uygulandığı yere sabitlenip kalıyor sanki.


Uygulaması,dağıtması kolay ve aydınlık bir bitiş sağlıyor. En sevdiğim diğer bir özelliği ise kesinlikle bu aydınlık duruşu. İçerisinde sim,ışıltı yok ama bitişi son derece aydınlık. Gözaltlarını canlı gösteriyor. Ve zaman geçtikçe grileşmeye başlamıyor. Ben de çoğu kapatıcı zaman geçtikçe pul pul olmaya ve sanki böyle grileşmeye, morlukları belli etmeye  başlıyor. Bu üründe böyle bir şeyle karşılaşmadım, kalıcılığı başarılı ama sabitlemezsem 4-5 saat sonra biraz dağılmaya başlıyor. Makyajım yüzümde 4 saatten fazla kalacaksa ben genelde sabitlemeyi tercih ediyorum.

Ürün içerik olarak minerallerle zenginleştirilmiş. Göz çevresinin ihtiyaç duyduğu bakımı destekleyerek sağlıklı ve canlı gözükmesini sağlayacak şekilde formüle edilmiş. İçerisinde spf olması da ürünün artı yönlerinden biri. Çoğu kapatıcının içerisinde ne yazıkki spf yok.  

Sanırım ürünle ilgili sevmediğim bir şey yok.:) Fiyatına gelecek olursak 25-35 lira arası değişiyor diyebilirim. Bence uygun fiyatlı en güzel kapatıcılardan. Benim favorim  uygun fiyatlılar arasında True Match di ama onun yapısı daha yoğun. Ben Note'un kapatıcısını yaz için daha uygun buldum. Siz de uygun fiyatlı bir kapatıcı arıyorsanız kesinlikle bakın derim.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder