29 Ocak 2015 Perşembe

Bu Ay Neler Aldım????


Merhabalar; bugün size bir alışveriş yazısı yazıyorum. Alışveriş yapmayı sevdiğim gibi alışveriş yazısı yazmayı da çok seviyorum. Bu ay başında biraz rahatsızdım sonrada finaller filan derken alışveriş yapmaya pek fırsatım olmadı. Aldıklarımın çoğunu finaller bittikten sonra Antalya'ya gelince aldım neredeyse. Çok konuşasım var bugün neyse fazla gevezelik etmeyeyim hadi yazımıza geçelim..:)




Saç Ürünleri

TONI&GUY IŞILTI VERİCİ ŞEKİLLENDİRİCİ KÖPÜK
TONI&GUY SARI SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN
TONI&GUY SARI SAÇLAR İÇİN SAÇ KREMİ


Bu köpüğü yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum bu da 3.şişem. Saçlarıma verdiği ışıltıya aşığım ama saçlarımı çok sertleştiriyor. Farklı şeklillerde kullanmayı da denedim ama ne yaptıysam saçlarımı keçe gibi yapıyor. Tutuşu harika verdiği ışıltı gerçekten mükemmel biraz ıslak görüntü bırakıyor. Bende verdiği ışıltıya bayıldığım için ıslak ve sert görünümlü saçlar istediğim zaman bu köpüğü kullanıyorum. Bu serinin bir de ışıltı verici spreyi var. Şu an john fireda nın ışıltı verici spreyini kullanıyorum ve pek beğenmedim. O bittikten sonra tonı&guy'ın spreyini alıp deneyeceğim. Verdiği ışıltı köpüğün ışıltısı gibi güzel olursa, köpüğün papucu dama atılabilir.:) Köpüğün fiyatı: 40TL



 Şampuan ve saç kremini yeni kullanmaya başladım, şampuanımı çok sık değiştiriyorum ve en sevdiğim markalardan vazgeçemiyorum. Bende kendime Antalya'da tonı&guy İstanbul'da john frieda düzeni koydum. Normalde tonu&guy ın ince telli saçlar için şampuanını john frieda nn da bukle belirginleştirici şampuanını kullanıyordum. Ama saçlarıma ombre yaptırınca, uçlardaki sarının rengini koruması ve ışıldaması isteğiyle sarı saçlar için olan serilerini geçtim. Şampuan ve kremin kokusu klasik tonı&guy kokusu, bence oldukça güzel. Nemlendirmesi, yumuşacık yapmasına bayılıyorum. Henüz 2 haftadır kullanıyorum rengi koruma konusunda yorum yapamam  ama saçlarımın ışıldağını fark ediyorum.
 Şampuanın ve kremin fiyatı: 35TL




  



Flormar Cherry Dessert 323
Flormar Duo DC07
Parmex Aseton 

Parmex aseton: kısa ve net yorumum: parmex ve sephora oje çıkartıcı dışında başka bir ürün kullanmam.
Fiyatı: 4TL
Flormar 323 kışın vazgeçilmezi benim için bittikçe aldığım bir renk. Siyah gibi görünüp bordo olan sanki içinde birazda kahvelik bulunan o efsanevi renk. Flormar ojeleri arasında en sevdiğim. Fiyatı: 2,25TL
 
Flormar Duo dc07; Işık yansımalarıyla rengi değişen çok hoş bir renk. Sürümü kolay,ve kuruma süresi flormarın diğer ojelerine göre daha kısa. Ben çok sevdim! Fiyatı: 5TL



flormar duo dc07








Maybeline Eyestudıo Lastıng Drama Gel Eyeliner 01 Intense Black
Severek kullandığım uygun fiyatlı gel eyeliner. 24 saat kalıcılık vaad eden bu ürün 24 sat olmasa da kalıcılık konusunda memnun edecek seviyede. Fiyatı:25TL ama Watsons ve Gratislerde oldukça sık indirime giren bir ürün.

Essence Lashbase Maskara Bazı
Bu benim 2.kutum. Bi Clinique değil ama yinede güzel bir ürün. Bu ürünle ilgili detaylı bir yazı yazmayı düşündüğüm için şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. :) Fiyatı: 10TL

Note Full Coverage Concealer 02 Beıge
Bu ürünün detaylı incelemesi bi kaç gün sonra blogta olacak takipte kalın.!:) Fiyatı:25TL

Essence Lipliner 05 Soft Berry
Sırf rengi için aldığım,kalıcığı pek güzel olmayan bir ürün. Fiyatı:4TL

Essence Silky Touch Blush Allık 10 Adorable
Fazla belli olmayan oldukça doğal duran pembe tonlarında bir allık arayışındaydım. Bu ürün işte o ürün yok gibi,doğal duruyor. Benim gibi allık sürmeyi pek sevmeyen birisi için ideal bir renk. Beyaz tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. ( esmer ve buğday tenlilerde hiç belli olmayacaktır zaten.) Pigmentasyonu az,çok fazla tozutmuyor. Benim için olmazsa olmaz değil. Arayışım devam edicek.:) Fiyatı: 9,95TL

The Balm Mai Billsbepaid
 Sevigili arkadaşım @Ö nün hediyesi. Gerçekten çok güzel bir nude ruj. Kendisi bu ruju favori 3 rujum yazısında tanıtmıştı detayları orada bulabilirsiniz. ( http://makyajtutkumuz.blogspot.com.tr/2015/01/favori-3-rujum.html ) hadi 'tık tık' :)











Rimmel London Wonder'Full Maskara
Ben bu maskarayı pek sevmedim. Bu ay neler aldım yazısı yazıcak olunca kendisini yeniden fark ettim,varlığını bile unutmuşum. Aslında günlük kullanım için idare edebilecek bir maskara ama dediğim gibi sevemedim ben. (Belki bir şans daha verebilirim.) Fiyatı:19.90TL



Pastel Matte Eyeliner No:334
Kirpiklere bulaşmayan,diplerinde birikmeyen,göz içindeki rengi güzel nörtleyen bir ten rengi kalem arayışı içerisindeyim. Aradığım kalemi hala bulamadım. Bu kalem kirpik diplerime aşırı derecede birikti. Kullanmayı bıraktığım ten rengi kalemler arasında yerini aldı bu kalemde.. Sizin bana önerebileceğiniz bir ten rengi kalem var mı? Fiyatı:12TL


Sephora Daıly Makeup Brush Cleaner
Ben fırçalarımı antibakretiyel sabunla yıkamayı tercih ediyorum genellikle. Hijyen açısından içim ancak böyle rahat ediyor. Ama zamanım kısıtlı olduğunda fırça temizleyiciler kullanıyorum. Henüz denemedim bu ürünü. @Ö nün de bu ürünle ilgili bir yazısı mevcut.( http://www.makyajtutkumuz.blogspot.com.tr/2015/01/sephora-indirimi-ve-sevil-ckartmas.html ) onada buradan ulaşabilirsiniz. Fiyatı:18.90TL

Eklips Allık Fırçası
İndirimde olduğu için dayanamayıp aldığım bir fırça.(Allık fırçasına ihtiyacım var mıydı? Hayır yoktu ama ne yapalım indirim varmış.:) ) Bende kendisinden bir tane daha mevcut. Ekilips in her fırçasını sevmesemde allık fırçasını seviyorum,ürünü yüzüme güzel bir şekilde dağıtıyor. Ekilips ürünlerini gratislerde bulabilirsiniz. Fiyatını hatırlamıyorum.:(

 
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Bittikçe aldığım,severek kullandığım bir ürün. Bioderma sensibio h2o nun uygun fiyatlısı diyebiliriz.(Biodermanın içeriği daha temiz.) Biodermayı da Garnier da bittikçe alıyorum. Makyajımı güzel temizliyor, cildimi yakmıyor. Yağlı bir his bırakmıyor.  Ben göz makyajımı temizlerken pek tercih etmiyorum. Göz makyajımda suya dayanıklı ürünler tercih ettiğim için bu ürünle çıkartmaya çalışırken biraz zorlanıyorum. Fiyatı:16TL

LİLİBE VE BENRİ PAMUK
Benri markası gratislerde satılıyor. Kare pamukları ile tek pamukla bütün makyajımı temizleyebiliyorum. İçinde 80 tane pamuk bulunmakta,uzun bir süre idare ediyor beni.Bitince aldığım ürünlerden.. Lilibe markası da rossmanlarda satılıyor. Ovalimsi şekli ve yumuşaklığıyla bitince aldıklarım arasında.(paketin içinde 40 tane pamuk var.) Yanlış hatırlamıyorsam Benrinin 4TL Lilibenin de 3TL gibi bir fiyatı vardı.



Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream

Şimdi ben yazımı yazarken kargo geldi ve yeni cicişlerime kavuştum. Kışın gelmesiyle daha yoğun bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı. Diorun hydra serisiyle clinique'ın bu yeni kremi arasında epey kararsız kaldım. Ve tercihim clinique oldu.(Dior da aklım kalmadı değil.)
Alışverişimi http://www.clinique.com.tr/ sitesinden yaptım. Kremin 50ml ve 30ml boylarının ikisinide aldım 30 ml de kampanya var sadece 29Tl. 50 ml fiyatı ise 149TL. 120tl yi geçtiğim için kargo ücretide ödemedim. Yanında da 2 tane tester göndermişler. Yapısı oldukça yoğun gibi.. Ben bu yeni kremi denemek için sabırzılanıyorum.. Kremi kullanmaya başladıktan sonra detaylı bir yazı yazmayı da düşünüyorum.



Biraz uzun bir yazı oldu ama ben yazarken çok keyif aldım,umarım sizde keyifle okumuşsunuzdur. Hoşçakalın..:)      
 
                                                                                                                                         @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder