28 Ocak 2015 Çarşamba

Lancome, Yves Rocher, Maybelline,Essence,Kajal,Gosh,Flormar,Hashmi - Göz Kalemi, Eyeliner, Sürme



Herkese merhaba ve günaydın bugün sizlere benim kullandığım göz kalemi, eyeliner ve sürme ürünlerini tanıtacağım. Markalar çok çeşitli ve farklı ürün grupları o yüzden hemen başlayalım isterseniz ? :)



 EYELINER GRUBU 

Lancome Liner Plume  01 Noir

Kendisi ince uçlu ama kalınlaşarak ilerleyen bir kalem eyeliner. İster ince uygulama istenirse kalın uygulama yapılabilen oldukça kullanışlı bir ürün. Ancak bu ürün yerine daha uygun fiyatlı aynı hizmeti sunabilen ürünlerde bulabilirsiniz. Tam bir siyahlık sağlıyor mu? Evet ancak bir jel eyeliner gibi bir siyahlık beklemek hayal unsuru olur bizler için. Ancak temizlenmesi, gün içinde gözde dağılmaması gerçekten çok güzel bir özellik. Ancak aynı özellikte olup daha uygun fiyatlı bir ürün bulunabilir mi? benim oyum evet yönünde :) Ama genede kuruma yapmaması ve tutuş kısmının silikon olması ve elde kaymama yapmaması alınabilirliği arttırmakta.




Essence Eyeliner Pen (Extra Longlasting)

Kendisi orta kalınlıkta ve uzun süre kalıcı bir eyeliner. Ancak tam siyah değil yani pigmentasyonu düşük ancak bir kaç kat üstünden geçilmesi gerekiyor ya da kalem ile üstüne renklendirme işlemi yapılabilir.Uygun fiyatlı bir ürün ki ben essence markasının ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Öyle uygun fiyatlı olup kalitesiz ürünler üretmiyorlar. Genel açıdan bakarsak eyeliner sürmeye yeni başlayanlar için gerçekten alınabilitesi yüksek bir ürün. Ancak bu işin piri olanlar için pekte yarar sağlayacağını düşünmüyorum maalesef.


Yves Rocher  12H Felt-tıp Lıner

Kendisi orta kalınlıkta ve keçe uçlu, ikili uygulama sağlayabilen bir eyeliner. Ancak ben bu üründen memnun kalamadım. Pigmentasyonu düşük ve kurumaya yatkın bir ürün. Hafif yapılı ve sürüldüğünde muhakkak üstünden geçilmesi ve tazelenmesi gerekiyor. Bu yüzden memnun kalmadım, kalamadım. Tavsiye eder miyim? Sanırım bu ürünü tavsiye edemeyeceğim. İkili uygulama kısmından bahsedersek ince ve kalın olarak uygulanabildiğini söylüyor ancak ucu çok ince değil maalesef. Bunu nasıl vadediyor işte orası bende yok kızlar.



Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H

Kendisi hayatımın eyeliner'ı olur. Elim sürekli eyeliner süreceğim zaman bu ürüne gidiyor çünkü neden? Simsiyah, uygulaması kolay, uzun süre kalıcı ve ne kadar uygulayacağınızı kendiniz belirliyorsunuz. Ben kendi içinden çıkan fırçasıyla uyguluyorum ancak kendime eyeliner fırçası arayışındayım şu sıralar. Ben işimi olabildiğince az fırçayla bitirmeye çalıştığım için fırça konusunda biraz seçiciyim haliyle. Bu ürün için tavsiyem gidin ve alın. İndirim olduğu zaman özellikle kaçırmayın çünkü ciddi anlamda çok  ama çok uygun bir fiyata geliyor.



GÖZ KALEMİ GRUBU 

Gosh  Kohl / Eyelıner

Ben uzun süre önce göz kalemi kullanmayı bırakmıştım, ancak bu kaleme bir şans vermek istedim ve şuan sadece bunu kullanıyorum. Pigmentasyonu süper, kullanım kolaylığına zaten diyecek hiç bir şey bulamıyorum. Orta yumuşaklıkta bir yapısı var, kalıcılığı gerçekten diğer göz kalemlerine oranla çok yüksek bir de ben bu ürünün üstüne maybelline siyah far uygulaması yapıyorum işte o zaman gerçekten asla tazelemeye gerek olmuyor, çok doğal duruyor ve gerçekten temizlenmesi de çok ama çok kolay. Benim tavsiyem bu üründen edinmeniz yönünde.




Flormar Style Matic S04 

Kendisi göz içi kalemi, ten renginde olan bir kalem. Gözlerimi büyük göstermesine gösteriyor evet ancak kirpik diplerime maalesef bulaşıyor. Bitene kullanacağım daha sonra farklı bir markaya geçiş yapacağımı düşünüyorum. Ancak tasarımı ve tutuş kısmının silikon olması uygulama rahatlığı sağlıyor. Bu konuda bir denemenizi öneririm ancak ben tekrar alır mıyım? Sanırım almam.



Flormar Waterproof Eyeliner No : 113

Ben makyaja ilk başladığım zamanlarda Türkan Şoray'ın gözlerinin içine beyaz kalem sürdüğünü duyunca koşup aldım. Hayatımın hatasını yaptım. O zaman ten renginden pek bir haberdar değildim çünkü dediğim gibi göz kalemi kullanmayı uzun süre önce bırakmıştım. Bu ürünü aldıktan sonra gözlerimin içinin beyaz olması gerçekten yapay bir görüntü sundu. Ve 3-4 kullanımdan sonra ten rengi kaleme geçtim. Ancak bu kalemi ben aydınlatma yapmak için kullanmaya başladım ve çok memnunum. Tavsiyem aydınlatma için kullanacaksınız alınız ancak göz içi için tavsiye etmiyorum.



SÜRME GRUBU 

Bu yazıyı yazmak için gerçekten çok ama çok hevesliydim en sevdiğim kısım şuan burası. Çünkü sürme gerçekten ama gerçekten gözleri çok güzel gösteriyor. Ayrıca göz sağlığı açısından çok yararlı ve dinimiz açısından sağlık konusunda sürme çekilirse sünnet olduğu buyrulmuştur. Sürmenin faydalarından bahsedelim sonra ben hangi sürmeleri kullanıyorum o kısıma geçelim


Sürmenin Faydaları : 


  • Göz çapaklarını önler
  • Gözü kuvvetlendirir.
  • Göz hijyeninde kullanılır, mikrobik hastalıklardan korur.
  • Görmeyi keskinleştirir.
  • Kirpiklerin uzamasını sağlar.
  • Gözde oluşan alerjik hastalıkların tedavisinde kullanılır.
Daha ayrıntılı bilgi isterseniz gerçekten araştırmanızı öneririm. Ama burada önemli olan sürmenin orjinal olması ve ismit taşından yapılmış olması. Sürmenin iki çeşidi vardır. Toz ve kajal sürme dediğimiz hemde kendi adına marka yaratmış sürme.

Kajal Sürme 

Ben buna mum sürme diyorum. Çünkü yağlı bir yapısı var. Uygulaması daha kolay ve kalıcılığı çok yüksek ancak ben bu ürünü göz sağlığım için akşam yatmadan önce sürüyorum gözlerimin içine ve kirpik diplerine uyguluyorum. Sabah kalktığım zaman buğulu göz makyajı yapmış gibi oluyorum :) :P Benim tavsiyem mutlaka edinmeniz yönünde. En azından göz sağlığınız için çünkü gözlerimiz bir sürü dış etkenden etkileniyor. Benim çevremde kullanıp gözlerinin iyileştiğini söyleyen bir çok kişi var. Benim gözlerim kaşındığı zaman sürüyorum ve ertesi gün bir problem kalmamış oluyor.



Hashmi Toz Sürme 

Bu biraz daha zor kullanılan ve makyaj amaçlı olan bir sürme. Bunu kolay uygulamanız için uygulama çubuğunu zeytinyağı veya doğal bir yağ olsun ya da su ile ıslatmanız gerekiyor. Biraz daha profesyonellik gerektiren bir ürün. Çünkü çok tozutma yapıyor ama simsiyah duruyor. Etkileyici gözler için kesinlikle tavsiye ediyorum.



Sürme ile ilgili merak ettikleriniz olursa aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın ve tabi ki diğer ürünlerle ilgili görüşlerinizi ve sorularınız içinde aşağısı sizi bekliyor. Kendinize iyi bakın ! :)

                                                                                     
                                                                                                                                                 @ Ö 


1 yorum: