13 Ocak 2015 Salı

Sephora indirimi ve Sevil çıkartması


Herkese merhaba :) Öncelikle yaklaşan doğum günüme özel kendime ufak hediyeler aldım. Tabi bu hediyeleri alırken indirimleri gözardı etmedim. Sephora'nın yapmış olduğu indirim bildirimi ile kendimi bir Sephora'da buldum. Ancak ben bu büyük indirimden öyle çok bir şey almadım. Aslında kendime almak istediklerimi Sevil'den aldım. Lafı çokta uzatmadan alışveriş maceramı sizlere sunuyorum.







 
Sephora Alışverişi :

*Daily Makeup Brush Cleaner

*Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil
*Sephora Light Veil Foundation
*Sephora Color Adapt Gloss
*@B' ye mini minnacık bir süpriz











Dediğim gibi bu alışverişte pekte istediğim ürünleri daha doğrusu indirimde bulurum umuduyla gittiğim hiç bir ürün indirimde değildi. Bende gözüme kestirdiklerimi alıp çıktım.Şimdi teker teker neler almışım onlara bir bakalım.


Daily Makeup Brush Cleaner 

Aslında ben şuana kadar fırçalarımı normal sabunlu ılık su ile yıkayıp kurumaya bırakıyordum. Ancak bana çokta temizlenmiş hissi vermiyordu açıkçası. O yüzden inadımı kırıp böyle bir ürün denemeye karar verdim bana kalırsa fiyatı gayet uygun 18.90 TL ve 60 ML. Ürünün arkasında fırçaya 3-4 kez püskürtmemizin yeterli olduğunu söylüyor. Ve yumuşak formülü ile fırçamızın kıllarını koruyacağına söz veriyor. Bakalım neler olacak :)  -indirim bu üründe geçerli değil-




Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil

Bu ruj hafif sedefli bir yapıda nude tonlarında bir ruj. Açıkcası ben çok beğendim. Kalem şeklinde olan rujlardan, sanırım bir süre kullanacağım ancak ucu eriyince nasıl açılacağı hakkında şuanlık bir bilgim yok :) Yapı olarak yumuşak bir yapısı var ve hafif nemlendirici içeriyormuş gibi geldi bana ama bilemeyeceğim. 





Sephora Light Veil Foundation

Kapatıcılığının çok iyi olduğunu ve kesinlikle sivilce yapmayacağını söylediler. Biraz kuru bir yapısı var ve kesinlikle sıvı değil ancak uygulaması kolay gibi gözükür. Bende ki tonu moyen medium 25 tester'ı olmadığı için 'ya tutarsa' hesabı yaptım birazcık. Şuanlık bir sıkıntı yok ama yüzüme uyguladığımda çok komik bir ton farkı oluşursa anneme güzel bir hediye olacak kendileri.  




   Sephora Color Adapt Gloss

Kullandım ve kesinlikle mükemmel ! Kullanımı çok ama çok kolay. Yapış yapış bir his asla bırakmıyor. Sanki biraz nemlendirme özelliği var. Ve sanırım sihirli bir yapısı var. Çünkü sürdüğünüz zaman şeffaf ama biraz sonra pembeleşiyor ve çok tatlı bir pembe oluyor. 



Gloss ve Lip Pencil Swatchları :


Dediğim gibi ikisi de beni şuan için memnun etti. İlerleyen zamanlarda ikisi için dudakta görünüşleri ve benim uzun süreli kullanım yorumlarımı buraya aktaracağım. Ama ilk sefer için benden tam not aldılar.


@B' ye mini minnacık bir süpriz

Açıkçası @B böyle bir şey beklemiyordur. Burada okuyunca şok olacağına eminim. Ve beni soru yağmuruna tutacak ! Küçük bir ipucu : kendim kullanmadığım hiç bir ürünü arkadaşıma hediye etmem :)! 



                                                           SEVİL ÇIKARTMASI




    Sevil Alışverişi : 

   *Dior Addict Lip Maximizer
   *Lancome Grandıose Maskara



  Dior Addict Lip Maximizer

Aslında benim dudaklarım doğuştan dolgun, ancak ben dolgun dudak olayını gerçekten çok seviyorum! Bu ürün uzun süreli kullanımda dudaklara dolgunluk vadediyor. Ancak içinde mentollü bir yapı olduğu için mentol sevmeyenleri rahatsız edebilir. Bu ürünü uzun süredir merak ediyordum ancak alma gibi bir fırsatım olmamıştı -daha doğrusu bahanem- İtiraf etmeliyim ki daha hiç kullanmadım ama yarın kullanacağım. Şimdilik size böyle kısa bir bilgilendirme yapıp, ürünü size tanıtmak istedim. Uzun süreli kullanımda sizlere bütün özellikleri ile tam bir yazı sunacağım. Beklemede kalın :) ! Bu arada renk olaraktek renk ancak bu özelliği taşıyan renkli versiyonu da var sanırım. 111.15 TL ( %5 indirim)


Lancome Grandiose Maskara 

Bizi uzun süredir takip edenler benim Lancome maskaralara karşı bir sempatim olduğunu bilirler. Bu maskarayı açıkçası merak ediyordum ve gerçekten aldığım bilgilere göre efsaneymiş! Şimdi benimde deneme fırsatım olacak. Bu ürünün tanıtımında kuğulardan ilham alarak tasarlandığını söylediler. Zaten 'kuğu boyunu' denen bir aplikatöre sahip kendileri. Mağaza hostesi bana kullanan arkadaşının 'takma kirpik takmış gibi' olduğunu söyledi. Bide altına makeup forever kirpik bazını kullanırsam demeyin keyfime :) Hpynose Drama gibi yüksek pigmentasyona sahip olduğunu ve volume verdiğini biliyorum en azından, uzun bir keşif yazısı için beklemede kalın ! :) 84.55 TL (%5 indirim)



Maskara ve maskara bazlı before and after yazımın linkini aşağıya bırakıyorum. Kendinize çok dikkat edin kızlar ! Havalar soğuk ve kuru bol bol nemlendirici sürmeyi unutmayın. Nemlendirici denemeleri -uygun ve ucuz fiyatlı- adlı yazım yakında yayında. Olumlu veya olumsuz bütün yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın ! Biz sizleri çok seviyoruz sizde bizi sevmeyi unutmayın mucuk mucuk :)) 

Link : http://makyajtutkumuz.blogspot.com.tr/2014/11/maskara-baz-gorseli.html - Hadi bakalım tık tık :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder