11 Ocak 2015 Pazar

Nivea - Aqua Sensation VS Babe - Stop AKN


TEMİZLEME SAVAŞI 

        Herkese Merhaba !  :)

   Uzun bir süredir blog yazımına ara vermek zorunda kalmştık. Malum finaller ve iş görüşmeleri.. Sizleri çok özledik ! Bizi kimler takip ediyor bilmiyoruz ama okunma sayımız bizi gerçekten çok mutlu ediyor. Sizlerle bol bol ürün çekiştirmeye ve biraz biraz sohbete kaldığımız yerden devam edeceğim için gerçekten çok heyecanlıyım ! Bugün size aldığım kullanırken müthiş keyif aldığım bunun yanında aldığıma lanet ettiğim bir daha asla almam dediğim öyle her ucuz şeye atlama huyumu bir kenara bıraktıracak o müthiş (!) ürünü karşılaştıracağım. 




          NIVEA - Aqua Sensation

 Makyaj yapmak kadar makyaj yaptıktan sonra ki makyaj temizliği de çok önemlidir. Ancak cildi kurutan ürünler yağlı ciltli olan kelebekler için iyidir ancak benim gibi kuruya yatkın cildi olan biri için tamamen işkencedir. 

  Şimdi aldığıma bin pişman olduğum bu ürünü sizlere tanıtacağım.

Başlamadan önce not : Genellikle bütün bloggerlar ve vloggerlar tarafından müthiş övgüler alan bu ürün benim nezlimde müthiş yergiler alacak. 

Ürünün Vadettikleri : 
  •  nazikçe ve tamamen temizler
  •  derinlemesine arındırır
  •  kiri ve makyajı etkili bir biçimde çıkarır
  •  doğal nem dengesini korur
  •  cildi tazeler, canlanmış bir görünüm verir
Benim yorumum : 

   Gerçekten makyajı ve kiri çok güzel temizliyor ancak pek nazik olduğu söylenemez. Bu ürün benim cildimi öyle bir yaktı ki buz gibi suyu suratıma kaç kere çarptığımı ben hatırlamıyorum ! 
Bunun yanında asla nem ibaresine kanmayın çünkü cildi kurutuyor çok net bir şekilde. Kuruyan bir cilt  ne yapar peki ? Kaşıntı ve kırışıklık ! 

  Bir daha alır mıyım? KESİNLİKLE HAYIR !!!





       BABE - Stop AKN 

Bu ürüne geri dönmek için biran önce Nivea'yı bitirmeye çalışıyorum. Bu ürünle tanışmam çenemde ki sivilceler sayesinde olmuştu. Öncelikle kokusu mükemmel ! Verdiği temizlik hissi mükemmel ! Asla kurutma yapmıyor dersem biraz yalan söylemiş olurum ancak sadece 1-2 gün çok çok hafif bir kuruma hissediyorsunuz. Sonra asla bir kuruluk yapmıyor. Sivilceler de azalma kesinlikle yapıyor ve makyajınızı da çok narin bir şekilde temizliyor. Herhangi bir yanma yapmıyor. 

Ürünün Vadettikleri :

  Babe Stop Akn Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli yağlı ve akneli cilt tiplerinde sahip olduğu yumuşak temizleme ajanları sayesinde etkili ve derinlemesine temizlik sağlamaktadır. Spesifik arındırıcı özellikli ürün ciltteki fazla sebum salgısını kontrol altına alarak cilt yüzeyinde görülen parlaklığı matlığa dönüştürür. Ayrıca cildin sahip olduğu gözeneklerin derinlemesine temizliği de sağlanmış olur.
     Babe Stop Akn Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli cildin yağ birikimin kontrol etmesi açısından da önemli bir bakım ürünüdür. Düzenli kullanımı sayesinde gün boyu süren tazelik ve ferahlık etkisine neden olur.

Ben 50 TL'ye anlaşmalı bir eczaneden almıştım ancak sanırsam zam gelmiş ve 58 TL olmuş. :((

Kendi sitesinden alıntı yaptım hihih :)) 

   




 Olumlu veya olumsuz düşünceleriniz için lütfen aşağıya yorum bırakmayı unutmayın :) Biz sizi çok seviyoruz sizde bizi sevmeyi unutmayın mucuk mucuk :))


                                                                                     @ Ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder