24 Ocak 2015 Cumartesi

Yves Rocher - hydra vegetal (gel creme)



Herkese merhaba kızlar bu güneşli cumartesi gününde, güneşe kanmayıp yüzümüzü nemlendirmeyi unutmayalım ! (aslında hiç unutmayalım) Bu aralar çok yoğunduk, ben haketmediğim halde bütünleme sınavına girdim, @B ürün kovalamacası yaptı. Sonuç radikal bir karar aldık ve her gün belli bir saatte sizlerle bilgilerimizi paylaşacağız biraz daha bu işin üstüne düşmeye karar verdik. Çünkü gerçekten blogda yazısını yayınlarız diye o kadar çok ürün deniyoruz ki, bu işten ciddi anlamda keyif alıyoruz.  Lafı fazla uzatmadan bu harika nemlendiriciyi sizlere özel olarak tanıtmak istiyorum.


YVES ROCHER - Hydra Vegetal (gel creme)

Bu krem normal ve karma ciltler için üretilmiş gerçekten hafif bir yapısı olan ancak güzel nemlendiren uygun fiyatlı bir nemlendirici.

Ürünün Vadettikleri : 

  •   Cildi derinlemesine nemlendirir.
  •   Cilt nemini tüm dış etkenlerden 24 saat boyunca korur.
  •   Uygulandığı andan itibaren ciltte rahatlama sağlar.
  •   Cilt taze ve canlı bir görünüme kavuşur.


Ben nasıl kullanıyorum ? / Benim yorumum ne ?

Ben bu ürünü cildimi temizledikten sonra, yüzüme yukarıya doğru masaj yaparak uyguluyorum bu şekilde uygulamamın nedeni kırışık oluşumunu yavaşlatmak ve kan dolaşımını hızlandırmak. Sabah akşam kullanabilirsiniz, saat ayrımında bulunmayan bir ürün. Ciddi anlamda kullanımı çok rahat ve temiz bir ürün. Yani böyle yağlı bir his bırakmıyor hemen emiliyor ve yumuşacık yapıyor. En önemlisi de sivilce yapmaması ! Ki bu ciddi anlamda çok önemli bir faktör benim açımdan. Jel kıvamda olduğu için makyaj altına baz olarak ta çok güzel kullanılıyor şahsen ben şu son aldığım Sephora fondötenin altına sıkça uyguluyorum. Benim gibi kuruya dönük bir cildiniz varsa ve sivilce tedavisi ile uğraşıyorsanız bundan dolayı cildiniz çok kuruyorsa kesinlikle gidin ve alın ! Aynı zamanda ben hafif yapılı bir nemlendirici istiyorum ancak yoğun nem versin cildime diyorsanız direk koşun ve alın ! 

Fiyatı şuan indirimde olduğu için 30 TL ama normalde de zaten 42.90 TL

İçeriği :
 
Biliyorsunuz Yves Rocher tamamen bitkisel kozmetik ve güzellikten yana olan bir Fransız firması bu durumda içeriği de oldukça organik :)
  • Akçaağaç ve Mavi Agav Özsuları
  • Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu 
Kesinlikle Paraben içermiyor, Yağsız ve boyar madde içinde bulunmuyor.




 Gördüğünüz gibi bu şekilde hafif yapılı bir krem ve şuan görüyorsunuz benim cildimin ne kadar kurumaya müsait olduğunu! Sadece 2 gün nemlendirici el kremi sürmemiş biri olarak hemen pullanmalar başlamış. O yüzden bu işi bana soracaksınız :) 


















Hatta bu ürünün yoğun nemlendirici olan versiyonu da mevcut onuda anneme almıştım (doğum günüm olduğu için 2 ürün alınca tek ürün fiyatı, 4 ürün alınca da 2 ürün fiyatı ödüyordum:) Eğer ki diğer ürün ile bu jel krem arasında ki farkı anlatan, annemin memnun kalıp kalmadığını öğrenmek için karşılaştırma yazısı isterseniz aşağıya yorum bırakmayı unutmayın ! Biz sizleri çok seviyoruz sizde bizi sevmeyi unutmayın :)) mucuk mucuk :* 

                                                                                                                        
                                                                                                                                             @ Ö




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder