27 Ocak 2015 Salı

WET N WİLD MegaLast ROSE-BUD E904B



Wet n wild ülkemize ilk geldiğinde bide gratis  indirim yapınca, markanın tüm ürünlerine denemek için saldırmışım sanırım.:) Wet n wild rujlarını yabancı bloggerlardan oldukça sık duyuyordum.
Rujların fiyatları da indirimde 3-5 lira olunca hepsini toplamışım.  Rose-bud u da denemesi için anneme vermişim. Annemin yanına gelince varlığını yeni fark ettiğim bu ruja bayıldım.
Diğer yazıları erteleyip size bu ruju tanıtmak istedim.  ( çünkü ben antalyaya geldiğimden beri başka bir ruj sürmedim. böyle oluncada tanıtmasam olmazdı.)




Bu ruju ya seversiniz ya sevmezsiniz. Seveni de sevmeyeni de epey çok bu rujun. Mat yapıda olduğu için sürümü zor diyenler çok ama bence öyle değil. Sürümü ve tazelemesi gayet rahat. Altına lip balm kullanınca dudak çizgilerime dolup kabuk kabuk bir görüntüye de sebep olmadı. (Lip balm kullanmadan sürmenizi tavsiye etmiyorum.)






Mat yapıda olduğu için kalıcılığı da oldukça yüksek. Pigmentasyonu çok başarılı tek seferde opak bir görüntü elde ediyorsunuz. Gül kurusuna çalan bu pembenin özellikle beyaz tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.(Dişleri sarı da göstermiyor.)





Bence tek kötü yanı ambalajı, kesinlikle çok dandik. Ruj tamamen içeri girmediği için her seferinde kapağa bulaşıyor.




*Mega Last serinin tüm rujlarını denedim. Aynı seri olmasına rağmen hepsinin yapısı aynı değil. Just peachy gibi rengine bayılarak aldığım çoğu ruj tebeşir gibi,sürümü zor ve kabuk kabuk duruyor. Ama Rose-Bud'a bir şans verebilirsiniz.



Siz bu serinin rujlarını kullandınız mı? En çok hangi rengini sevdiniz? Memnun kaldınız mı? bunları bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim,hoşcakalın.! :)

                                                                                                                                      @B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder