26 Ocak 2015 Pazartesi

Favori 3 Rujum


Herkese günaydın !! :) Haftanın ilk günü keyifler nasıl bakalım ?? Ben nedense haftaya nasıl başlarsak öyle geçiririz görüşünde olan biriyim bu yüzden bitki çaylarımızı içelim (özellikle doğadan güllü yeşil çay efsane) ve haftaya sakin ve mutlu bir şekilde başlayalım. Bugün sizlere benim severek kullandığım 3 adet ruj tanıtacağım belki bir yerlerde burayı okuyarak almak isteyen olur ya da almakla almamak arasında kafası karışmışlara bir çözüm buluruz o halde başlıyoruz :)

Kısa bir manifesto : Bundan sonra her sabah bir yazımız yayında olacak bir gün ben bir gün @B yazacak ve bu ayın sonunda süpriz bir konuğumuz var 31 Ocak 2015'i sabırsızlıkla bekliyoruz :) 

3 Silahşörler

THE BALM - Mai Billsbepaid

  Tek kelime ile özetlersem eğer ; Hayatımın ruju !

Pigmentasyonu ve kalıcılığı efsane olan bu ürün aynı zamanda dudakları dolgun göstermek konusunda profesyonel nude tonlarında bir ürün. Ben bu ürünle Gratis'in yaz indirimi sayesinde tanıştım ve gerçekten memnun kaldım ve başka bir indirimde hemen yedekledim. Bu kadar kolay sürülebilen ve sürüldüğü anda hafif bir yakma hissi veren bir ruj sanki içinde kolajen var. Bütün serisinde bu özellikler var mı bilmiyorum ama Mai'de kesinlikle bir rujda aranacak bütün özellikler mevcut ! İndirimsiz fiyatını inanın bilmiyorum ama indirimli hali 15 TL olması lazım. Hafif parlak ama genel olarak mat bitirişli bir ruj. Eğer dudaklarınıza iyi bakmıyorsanız (peeling ve nemlendirme) maalesef dudak çizgilerine dolabiliyor. Sanırım tek olumsuz yanı bu ama bakımlı dudaklarda kendisi efsane !



ESTEE LAUDER - Pure Color Envy 220 Powerful 

Efsane ! Bende ki renk pembe olduğu için belki de riski az sayılabilecek derecede. Bana kalırsa bir rujun iyi ya da kötü olduğunu kırmızı olanından anlarız ancak bu rujun kırmızısını daha deneme fırsatım olmadı zaten ben pek kırmızı ruj kullanmıyorum. Onun yerine kırmızıya çalan renkler kullanıyorum mesela vişne çürüğü gibi. Neyse konu dağılmadan devam ediyorum sürmesi o kadar rahat ki ve pigmentasyonu çok güçlü ancak biraz bahar ve yaz rengi çünkü ben bahar döneminde almıştım. Kalıcılığı genel olarak yüksek ancak gün boyu ilk sürüldüğü gibi durmuyor tabi. Türkiye de fiyatı şuan 104 lira sanırsam ama ben İspanya'dan 30 euro'ya almıştım sanırım.
O kadar güzel kokuyor ki bazen kapağını açıp açıp kokluyorum. Bu arada tasarımı tombik bir tasarım ve kapağı mıknatıslı oluşu beni çok etkilemişti çantanızda açılma riski sıfır güzeller. Tek kötü avantajı sanırım dudak kalemine ihtiyaç duyuyorum, çok yakın bir renk dudak kalemi edineceğim en kısa zamanda.





YVES ROCHER - 22 Mauve Subtil 

Nemlendirme etkili koyu renk bir ruj kendileri. Uzun süre kalıcı mı peki ? Eh işte yani. Dudak uçlarına kayma yapıyor ki bu en kötü olan şey ! Ancak rengi o kadar güzel duruyor ki herkes bana ''pardon acaba dudağınızda ki ruj ne marka?'' diye çevirip çok soran oldu kendilerini. Pigmentasyonu bu ürününde çok güçlü ve 2 farklı kullanım olanağı sunan bir ruj bu. Mesela kot t-shirt giyip çıktınız makyaj yapmadınız sür çık yüzüne renk gelsin asla sırıtmaz. Akşam dışarı çıkacaksın siyahları giymişsin sür çık asil dursun. O derece muhteşem ve kullanışlı bir ruj kesinlikle tavsiye ediyorum !
Fiyatına gelince şuan da indirimde olduğu için 33.50 TL ancak normal satış fiyatı 47.90 TL ancak ben bu ruju geçen sene ilk satışa sunulduğunda dudak kalemi hediyesi ile çok uygun bir fiyata almıştım ama hatırlayamadım şimdik :)


 



Ve tabi ki ... 


                          
Swatch yapmadan olmaz !



Kızlar umarım size bu 3 ürünü güzelce tanıtmışımdır çünkü ben ayrı ayrı hepsine bayılıyorum ! Unutmadan çarşamba günü olan  yazımda sizlere göz kalemi ve eyeliner tanıtımı yapacağım. Ve sanırım biraz uzun olacak beklemede kalın ! :) Bu arada sürme yazısını göz kalemi ve eyeliner yazımda mı yayınlayayım yoksa başlı başına ayrı bir yazımı olsun ? Görüşleriniz benim için önemli lütfen görüşlerinizi ve yorumlarınızı aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın. Biz sizi çok seviyoruz sizde bizi sevmeyi unutmayın mucuk mucuk :)) 




                                                                                                                                                           @ Ö 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder